Za větší soukromí poděkujte Applu

Společnost Apple se rozhodla, že sníží celkovou účinnost marketingových kampaní založených na poloze uživatele.
Všechny tyto kampaně budou mít povinnost zavést vyskakovací okna pro všechna zařízení se systémem iOS 13 a novější.

Proč teď?

Může vám to přijít zvláštní, vzhledem k tomu, že právě Apple dříve poskytoval obchodníkům nepřeberné množství nástrojů pro určování polohy, a to velmi rád.
Ale snaha uživatelů o zachování osobních údajů mimo dosah cizích očí nezůstala nepovšimnuta, můžeme dokonce konstatovat, že marketing se ubírá tím správným směrem.

A Apple drží otěže.

Zdroj: adage.com

Ředitel marketingu | Website | + příspěvky

Ředitel marketingu v agentuře Webmium.cz 🚀 Miluju online více než 15 let. PPC, analytika, SEO, marketing. Věřím v Bitcoin ₿ , Teslu ⚡ a SpaceX 🧑‍🚀.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru