Připravili jsme si pro Vás mini-případovou studii, ve které Vám ukážeme, jak jsme klientovi v oblasti zdravotnictví navýšili nejen návštěvnost stránek o 324,64%, ale také jsme mu zajistili, aby jeho diář díky novým klientům praskal ve švech.
Klient:
Oblast zdravotnictví/chirurgie
V oboru působí více než 20 let
Požadavek klienta:
Zvýšit návštěvnost stránek již zadaných klíčových slov
Zvýšit konverzní návštěvnost
V roce 2015, když jsme s klientem začali spolupracovat, činila organická návštěvnost 135 uživatelů za měsíc.
Museli jsme lokalizovat nedostatky webových stránek, doplnit obsah a pozměnit strukturu.
Vytvořili jsme také analýzu klíčových slov, provedli jsme průzkum, indentifikovali fráze s nižší konkurencí a vyšším objemem vyhledávání.
Klient sídlí v Praze, a tak jsme se soustředili na lokační fráze.
Pro tohoto klienta jsme od roku 2015 do 2019 přivedli čistě organicky 68.389 nových návštěvníků stránek.
Budeme rádi, když se nám ozvete, a vytáhneme i Vaše podnikání nahoru! A to nejen ve výsledcích vyhledávání.
SEO/UX/Analytic Specialista ✅ Překonávám bariéry a tvořím mosty mezi weby a jejich návštěvníky ✅