Facebook Shops ve WhatsApp i Marketplace, nové Shops Ads a dynamické AR reklamy
Facebook oznámil další fázi své e-commerce jízdy. Tentokrát se zaměřuje na komunikátor WhatsApp, kam brzy přivede Facebook Shops. Ty se co nevidět dostanou také do Marketplace. Kromě toho Facebook pracuje na nových Shops Ads a dalších reklamních formátech.
https://newsfeed.cz/facebook-shops-ve-whatsapp-i-marketplace-nove-shops-ads-a-dynamicke-ar-reklamy/
Instagram testuje nové tlačítko u reklam ve feedu
Instagram testuje nové tlačítko “More Like This”, které se objeví, když uživatelé kliknou na reklamy v kanálu příspěvků. Nově se jim zobrazí horizontální feed s doporučenými reklamami, které jsou relevantní s tou, o kterou se zajímali.
https://newsfeed.cz/instagram-testuje-nove-tlacitko-u-reklam-ve-feedu/
Facebook aktualizuje modelování konverzí a událostí v reakci na změny IDFA
Facebook spouští několik aktualizací, které souvisejí se změnami IDFA. Ty zavedla společnost Apple, aby omezila sběr dat z mobilních zařízení, jež se používají pro cílení a měření reklam. Facebook se proto nyní snaží upravit atribuční procesy, aby vám pomohl zohlednit ztracené statistiky a získat lepší přehled o výkonu kampaní.
Instagram se mění na video platformu
Instagram přestává být sociální sítí pro sdílení fotek. Facebook jej chce proměnit na video platformu, která se více přiblíží konkurenčnímu TikToku. Ve feedu uživatelů začne primárně nabízet doporučená videa.
Novinky ve Stories: veřejné komentáře, fankluby a speciální tagy
Facebook a Instagram testují novinky ve Stories. Facebook nově zobrazí veřejné komentáře v rámci příběhů, Instagram zase nabídne speciální “uzavřené” Stories s exkluzivním obsahem a také nové tagy.
Instagram testuje nové doporučování obsahu ve feedu
Poté, co se osvědčily předchozí pokusy o doporučování příspěvků uživatelům na základě zájmů, se Instagram rozhodl pokročit dál. Nyní se pustil do testování nového způsobu doporučování obsahu ve feedu, který nabídne ještě více témat v novém umístění.
Instagram brzy spustí automatické titulky pro feed
Instagram oznámil, že už brzy zavede automatické titulky pro video příspěvky ve feedu. To je rozhodně vítaná novinka pro všechny tvůrce obsahu.
https://newsfeed.cz/instagram-brzy-spusti-automaticke-titulky-pro-feed/
Facebook přidává do skupin odznaky pro experty a automatické pozvánky
Facebook spouští ve skupinách několik nových funkcionalit. Těšit se můžete na speciální odznaky pro odborníky, automatické pozvánky pro fanoušky stránek a další.
https://newsfeed.cz/facebook-pridava-do-skupin-odznaky-pro-experty-a-automaticke-pozvanky/
Messenger zavádí soundmojis
Messenger spouští novou variantu reakcí. Nově budou k dispozici zvukové smajlíky, tzv. soundmojis, které přehrají krátký audio klip. Představují tak nový způsob interaktivních reakcí.
Instagram rozšiřuje přehledy o data za posledních 60 dní
Skvělá zpráva pro instagramové marketéry! Instagram ve svých analytických přehledech zdvojnásobuje délku období, za která můžete sledovat metriky. Místo 30 dnů je prodlužuje na 60.
Instagram nabídne automatický překlad textů ve Stories
Instagram přichází s další novinkou ve Stories. Nově přidává možnost automatického překladu textu. To je velmi užitečné zejména pro firmy, které chtějí oslovit i zahraniční uživatele, a rozšířit tak své publikum.
Instagram testuje nové partnerské příspěvky a Reels
Instagram začal testovat novou funkcionalitu s názvem Collab, která by umožnila zveřejňovat příspěvky v hlavním feedu a videoklipy Reels ve spolupráci s druhým účtem. To nabízí novou příležitost, jak zvýšit engagement, rozšířit dosah a oslovit nová publika.
Facebook přidal do skupin nové nástroje pro kontrolu a moderování
Facebook přidal do skupin aktualizované rozhraní pro správce, nové nástroje pro moderování komentářů, kontrolu nových příspěvků, statistické přehledy a řadu dalších novinek. Tím správcům zjednoduší provoz skupin a podpoří to správné zapojení členů.
https://newsfeed.cz/facebook-pridal-do-skupin-nove-nastroje-pro-kontrolu-a-moderovani/
Instagram zavádí nový nástroj zabezpečení pro napadené účty
Napadli vám instagramový účet hackeři? Pak právě pro vás spouští Instagram nový nástroj Security Checkup, pomocí kterého vám zvýší jeho zabezpečení.
https://newsfeed.cz/instagram-zavadi-novy-nastroj-zabezpeceni-pro-napadene-ucty/
Facebook spustil generátor nápadů na kampaně
Dochází vám nápady na reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu? Nový nástroj vám s tím může pomoci. Facebook totiž spustil generátor, který nabízí inspiraci, různé šablony i doporučení.
https://newsfeed.cz/facebook-spustil-generator-napadu-na-kampane/
Instagram přidává novinky do panelu pro profesionály
Instagram pomáhá firmám zlepšovat jejich propagaci pomocí speciálního panelu pro profesionály. V něm nyní najdete nové příklady a ukázky kreativy organických i sponzorovaných příspěvků od TOP značek na síti. Můžete se tak inspirovat a posunout svůj Instagram marketing na novou úroveň.
Instagram ukázal, jak funguje algoritmus pro videa Reels
Instagram vidí v Reels obrovský potenciál. Jejich divácká popularita i marketingové využití raketově roste. Proto je dobré vědět, jak vlastně fungují a co přesně byste měli zveřejňovat, abyste maximalizovali engagement. Inspirujte se v novém přehledu klíčových faktorů, které mají největší vliv na hodnocení těchto videí.
https://newsfeed.cz/instagram-ukazal-jak-funguje-algoritmus-pro-videa-reels/
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥