Obsah, který Facebook vyloučí ze svých doporučení
Facebook vydal seznam témat, která nebude doporučovat uživatelům. Chce tím zlepšit transparentnost a poskytnout více informací o tom, jakým způsobem zobrazuje obsah ve feedu a vyhledávání.
Zdroj: https://newsfeed.cz/obsah-ktery-facebook-vylouci
Watch nabídne nové nástroje personalizace a statistiky výkonu videí
Přes 1,25 miliardy uživatelů sleduje každý měsíc videa ve Facebook Watch. Počet diváků Watch se navíc od loňského roku zdvojnásobil. Facebook proto chce popularitu platformy ještě víc podpořit a přidává několik nových nástrojů pro personalizaci obsahu i nové analytiky pro tvůrce.
Zdroj: https://newsfeed.cz/watch-nabidne-nove-nastroje
Facebook přidal nové nastavení pro stránky
Facebook chce dát uživatelům větší kontrolu nad konkrétními příspěvky od stránek, které sledují. Do nastavení proto přidává nové možnosti.
Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-pridal-nove-nastaveni-pro-stranky/
Facebook a Instagram testují crosspostování Stories
Facebook testuje novou funkcionalitu, která prohloubí integraci s Instagramem. Díky ní bude možné sledovat Instagram Stories přímo mezi Stories na Facebooku.
Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-a-instagram-testuji
Instagram testuje novinky pro Reels a Shops
Instagram přidá samostatnou ikonku Reels do hlavní navigační lišty aplikace. Současně s tím testuje optimální umístění nové záložky Shops. Novinkou jsou i doporučená Reels videa a měsíční trendy.
Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-testuje-umisteni-ikon
Facebook ohlásil nový limit počtu reklam na stránku
Loni v listopadu Facebook oznámil, že omezí počet reklam, které může firemní stránka spustit současně. Nyní načrtl přesněji, o jaké limity se jedná a kdy začnou omezení platit.
Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-ohlasil-novy-limit
Facebook vylepšuje reklamy pro automotive
Loni Facebook představil Automotive Inventory ads, které umožňují prodejcům aut oslovit potenciální kupce vozů. Nyní reklamy vylepšuje o další funkce optimalizace pro mobilní zařízení, které poskytnou ještě více příležitostí.
Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-vylepsuje-reklamy
Creator Studio nabídne testování organických video postů
Facebook zavede nový nástroj pro testování organických video příspěvků, který pomůže tvůrcům A/B testovat jejich obsah. Funkcionalita bude součástí Creator Studia.
Zdroj: https://newsfeed.cz/creator-studio
Facebook spustil nástroj Business Suite
Facebook zavedl nový nástroj pro správu obsahu na Facebooku a Instagramu. Facebook Business Suite je určený pro malé firmy, které mohou spravovat všechny své stránky z jednoho místa.
Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-spustil-nastroj
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥