Nové funkce a kampaň v Google Ads
Data z Rising Retail Categories + Google Trends – Rising Retail je nástroj, který zobrazuje rychle rostoucí vyhledávání určitého produktu. Tato data společně s Google Trends budou k dispozici v rozhraní Google Ads. Takže vy, jako inzerenti uvidíte aktuální trendy vyhledávání, statistiky aukcí a různé předpovědi. Zatím pouze v beta verzi, a to v USA a Velké Británii.
Nová kampaň Performance Max kampaň s automatizovaným výkonem, která se bude zobrazovat napříč celým Google inventářem. Jedna kampaň, která se zaměří na všechny služby provozované firmou Google. Nebude založena na klíčových slovech, ale na DSA. Zatím se tato kampaň začíná testovat a příští rok se rozšíří její beta verze.
Automatizované video akční kampaně, které testují formáty videoreklam s přímou odezvou pro televizní obrazovky. Zobrazovat se budou na kanálu Youtube a u video partnerů.
Více o těchto novinkách zde: https://searchengineland.com/google-ads-intros-automated-insights
Jak najít chybějící vyhledávací dotazy
V jednom z našich článků jste se již mohli dočíst, že se zobrazují pouze vyhledávací dotazy, které vyhledal značný počet uživatelů. To není úplně nejlepší zpráva, nicméně tyto chybějící dotazy můžeme najít v Google Analytics. V Google Analytics přejdeme na Akvizice – Veškerá návštěvnost – Zdroj/médium – klikneme na google/cpc a z možností si vybereme Vyhledávací dotazy.
Více informace a postup naleznete zde: https://www.ppchero.com/how-to-find-missing-search-terms
Win-rate novinka v Skliku
Neboli report unikátních a nových uživatelů a frekvence zobrazení, díky které budete mít informace o podílu aukcí, které Vaše reklama vyhrává. Takže pokud je Vaším cílem oslovení nových zákazníků a chcete vědět, zda Vám kampaň opravdu plní to, co má, bude se Vám tento nástroj hodit. Dozvíte se, zda intenzita Vaší reklamy byla dostatečná pro zapamatování si. Další nástroj pro zlepšení efektivity obsahových kampaní.
Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2020
Sklik ještě jednou
Nový super průvodce, který pomůže hlavně začínajícím inzerentům. Jeho jméno je Sklik Začínáme a je to intuitivní průvodce, díky kterému zvládnete postavit svou kampaň a přitom se u toho vyvarovat začátečnických chyb. Využívají se k tomu informace z klientova profilu na Firmy.cz. A jak přesně to funguje?
Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2020/10/novy-pruvodce
Nová verze Google Analytics
Je tu nová verze Google Analytics se spoustou skvělých a chytrých novinek. Analytics nám pomáhají porozumět naším klientům a nyní je tu pár novinek, které nám přinesou ještě užitečnější informace. A to jsou:
- Ještě chytřejší přehledy pro trendy – budou vám ukazovat významné trendy nebo předvídat akce, které by mohli zákazníci podniknout.
- Měření z webu a aplikace najednou – větší interakce s Google Ads pro zajištění komplexnějších přehledů.
- Ucelenější pohled a důraz na zákazníka a to, jak interaguje s Vaší reklamou – získáte tak lepší představu o zákazníkovi během jeho celého cyklu. A to ve zbrusu novém reportu.
- Dokonalejší spravování a shromažďování dat – díky novým ovládacím prvkům.
Více informací zde: https://blog.google/products/marketingplatform