Apríl v e-commerce

Začalo to aprílem, skončilo čarodějnicemi. Vykvetly narcisy. Napadl sníh. A Webmium spustilo eshop načančaný luxusní značkovou módou SELECTION.DESIGN i eshop pro vaši dentální hygientu B. S. Dental. Co ještě přinesl měsíc duben v české e-commerce? Nějaký apríl?

E-book: EET pro eshopisty

Informací není nikdy dost. I když už elektronická evidence tržeb běží na plné obrátky, šikne se mít po ruce příručku, která vám zodpoví všechny možné EET otázky a záludnosti. Ze všech článků, které jsme pro vás postupně psali, jsme poskládali celý e-book. A ten je pro vás ZDARMA. To je apríl? Kdepak. Stačí jedno kliknutí a vaše odborná knihovna se rázem rozroste o další přínosné čtení. Stáhněte si e-book zdarma a žádný EET kotrmelec už vás nikdy nezaskočí.

EET ebook

Reklama je neúčinnější na přelomu týdne

Začátkem dubna přišel BillBoard se zajímavou statistikou internetové reklamy za rok 2016. Jasně z ní vyplývá, že reklama na mobilních zařízeních vzrostla oproti předchozímu roku o 6,5 %. Mezi všemi těmi procenty nás nejvíce zaujal fakt, že největších úspěchů dosahuje internetová reklama v neděli, pondělí a úterý. Tyto dny, v čase kolem oběda a ve večerních hodinách, zaznamenávají největší uživatelskou úspěšnost.

ČOIka řádila na eshopech

Ne v dubnu, ale vloni. V dubnu nám jen sdělila, že v roce 2016 našla nedostatky u plných 87 % kontrolovaných eshopů. Nejčastějším nedostatkem byly mezery v reklamačním řádu a chabá nebo chybějící informovanost o mimosoudním řešení! Zkontrolujte pro jistotu i vy své eshopy, jestli mají, vše, co mají mít. Nechcete se přece připojit svojí pokutou do letošních statistik.

Eshopista a Mall

11. dubna se konal další Eshopista v podobě panelové diskuze. Mezi hosty se představily samé výrazné tváře české e-commerce, v čele s vysokým managemetnem Mall Group. Řešila se témata úspěchu a budoucnosti. Věděli jste, že čím dál víc nakupujících chce své peníze utrácet v online nákupní galerii? A že za 15 let nebude brán ohled na rozdíl mezi offline a online obchodem. Co vy? Máte kamennou prodejnu? A využíváte její potenciál naplno?

Internet Advertising Conference 2017

Mezi hlavní dubnové události patřila IAC konference. Na ní zaznělo mnoho zajímavého. Od nového pojmu brand safety, přes informace o datech a plánované regulaci GDPR, až po nutnost sběru RTB informací pro ještě vyspělejší internetový marketing. Co je brand safety? Stručně řečeno ochrana inzerenta. Soubor nástrojů a opatření, v čele s vylučujícími klíčovými slovy, které mají zajistit, aby se vaše reklamy nezobrazovaly v prostředí, jenž by mohlo propagovanou značku poškodit nebo zneuctít. Ano, taková ochrana se nám líbí.

Webmium pomáhá porozumět obsahovému marketingu

Během dubna jste si na našem blogu mohli přečíst, jak na obsahový marketing. Kvalitní obsah je základ pro zaujetí vaší persony. To už teď víte a v květnu se dozvíte zase o trochu víc. 

Kvalitní obsah je základ pro zaujetí vaší persony

A naši copywriteři zase vědí, že komunikaci firemních médií nelze podceňovat. Proto byli velmi zvědaví na výsledky letošního, již 15. ročníku, Zlatého středníku. Kde jinde se totiž inspirovat, než u těch nejlepších? Hvězdou večera se stal Vadim Petrov, který převzal čestné ocenění vstupu do Síně slávy. A zabodoval i neziskový sektor. Lékaři bez hranic si odnesli hned tři ceny. Skvělá práce. Vítězům blahopřejeme!

Máj, e-commerce čas?

Jak květen rozvíří hladinu e-commerce českého rybníku teprve uvidíme. Pár očekávaných událostí ale stojí za zmínku.

10. května – UX konference! Tam rozhodně chcete být. Dozvíte se jak svůj byznys proměnit v ještě výdělečnější činnost. Jak nasměrovat návštěvníka, aby se stal zákazníkem, a jak z jeho poptávky udělat objednávku.

23. května doporučujeme všem maminkám, které už nechtějí sedět doma se založenýma rukama a miminem u prsu, aby zbystřily. Konference Podnikavé matky vám ukáže, jak začít podnikat, abyste uspěly a zároveň zůstala rodina spokojená.

A co budeme dělat v květnu my? Věnovat se lásce nebo práci pro vás? Obojímu. Odebírejte naše novinky a žádné drby, nejen z Webmia, už vám nikdy neutečou.

Zaujal Vás článek shrnující apríl v e-commerce? Sdílejte ho s ostatními.

+ příspěvky

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru