Odměňujte své věrné
zákazníky. Třeba nabídkou speciálních produktů, které na e-shopu uvidí pouze v
případě, pokud jsou u vás registrovaní. Svým věrným můžete poskytnout
výhodnější ceny. A to tak, že nepřihlášený uživatel si rozdílu vůbec nevšimne.
On o něm totiž neví. Využijte novou funkci Webmium
e-shopu. Jak na to? Pomocí ceníků.
Skrýt produkty
pro nepřihlášené
Ceníky je možné zapnout
v Nastavení -> Nastavení eshopu -> Nastavení cen -> Povolit produktové
ceníky
Ceníky nastavujeme v
Zboží -> Ceníky
V eshopu je možné mít
pro různé typy registrovaných nakupujících připraveny různé ceníky a zákaznické
skupiny. Máme dvě možnosti fungování těchto ceníků a to:
Přepsání ceny produktu
(Za pomoci “Přepsání ceny” je možné pro určité skupiny nakupujících připravovat
speciální cenové akce na určité produkty.)
Pokud je v daném ceníku
pro produkt uvedena cena, je tato cena zobrazena pro nakupujícího, který má
tento ceník přiřazen.
Pokud u produktu není
uvedena cena, zobrazí se nakupujícímu s daným ceníkem cena produktu z výchozího
ceníku.
Skrýt neexistující (Za
pomocí “Skrýt neexistující” je možné zobrazit pro určité skupiny návštěvníků
jiný obsah než pro jiné skupiny zákazníků.)
Pokud je v daném ceníku
pro produkt uvedena cena, je tato cena zobrazena pro nakupujícího, který má
tento ceník přiřazen.
Pokud u produktu není
uvedena cena, tak se tento produkt nakupujícímu s daným ceníkem nezobrazí
(nakupujícímu s určitým ceníkem se zobrazí pouze produkty, u kterých je v daném
ceníku uvedena cena).
Nastavením výchozího
ceníku zvolím ceník, který se má zobrazovat nepřihlášeným uživatelům
Cenové skupiny při
registraci
Abyste mohli
registrovaným zákazníkům poskytnout výhodné ceny, roztřiďte si je do skupin. Různým
skupinám můžete nabídnout jiný ceník. Tahle výhoda je skvělá třeba pro
maloobchodní a velkoobchodní odběratele nebo k odměňování top zákazníků.
Skupiny zákazníků roztřídíte už během jejich registrace. Jak na výběr cenové
skupiny při registraci?
Cenové skupiny je možné nastavit v Nastavení -> Zákaznické skupiny
Při vytváření Zákaznické skupiny je možné nastavit, zda má mít nakupující
během registrace možnost volby dané zákaznické skupiny.
Při registraci zákazníka vypadá registrační formulář následovně
Tímto způsobem je možné roztřídit si zákazníky už při jejich registraci do
daných zákaznických skupin
Nezapomeňte své
zákazníky nějakým způsobem o nových výhodách informovat. Například na
sociálních sítích nebo v newsletteru. Jakmile zavětří výhodu, určitě se u vás
rádi zaregistrují. A vaše klientská základna se bude vesele rozšiřovat.