Před nedávnem jsme Vám přinesli článek o tom, jak můžete využít marketing Disney+ ke svému vlastnímu podnikání.
Jak to tedy s Disney+ vypadá teď?
Disney zahájil svou prémiovou službu streamování Disney +, a neobešlo se to bez problémů – vysoká poptávka vedla k tomu, že obsah nebyl přístupný po celé hodiny hned první den.
Společnost uvedla jako důvod výpadku přetížení systému, a nyní máme hrubý odhad v číslech – Disney odhalil, že za jeden jediný den předplatné objednalo 10 milionů uživatelů.
To je opravdu slušné číslo uživatelů v tak krátkém období. Netflix nedávno oznámil 158 milionů uživatelů, ale své publikum sbíral dlouhá léta, kdy je dostupný na globálním trhu.
Disney + působí pouze na několika trzích po celém světě, jako Spojené státy, Kanada a Nizozemí, zatímco Netflix se rozrostl na většinu světa.
Nehledě na to, že Neflix v prvním roce (2007) začal pouze v USA, počet uživatelů činil 7,38 milionu.
Akcie Disney vyskočily o téměř 8 procent nahoru a stále rostou.
Zdroj: theverge.com, wsj.com
Ředitel marketingu v agentuře Webmium.cz 🚀 Miluju online více než 15 let. PPC, analytika, SEO, marketing. Věřím v Bitcoin ₿ , Teslu ⚡ a SpaceX 🧑🚀.