Facebook přišel s novou funkcí dynamických reklam, která se nápadně podobá té od Google Ads, kterou společnost spustila v beta verzi loni.
O co jde a co to umí
Funkce umožňuje inzerentům vytvářet několik verzí nadpisů nebo např. testování textů příspěvků Nástroj s názvem Multiple Text Optimization (Optimalizace více textů) umožňuje vytvoření několika textů, ze kterých Facebook vybere nejvhodnější kombinace, které zobrazí jednotlivým uživatelům.
Pomocí této funkce můžete také testovat, jak druhy (a kombinace) nastavení rezonují s různými skupinami vašich zákazníků.
Pokud prodáváte na více světových trzích a máte velmi jednoduché produktové popisky, bude se vám hodit funkce automatického překladu. Facebook nabídne tuto možnost překladu reklam do několika jazyků, ale stejně bychom chtěli zmínit, že překladače musí ujít ještě dlouhý kus cesty, abyste mohli práci nechat zcela na nich.
No a pokud si nevíte rady, jak reklamu nastavit, pořád jsme tu my, kteří vám s nastavením reklam rádi pomůžeme.
Zdroj: Tech Crunch, Impact bnd
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥