- Slevové kupóny či jiné vyvolání
akce nikdy nedávejte formou obrázku, ať jde akce zkopírovat. Zákazníci často
dělají v opisu chybu. Navíc nebudou mít z přepisu vůbec radost. Nezapomeňte
také doplnit kupón o CTA. Například „použít kupón“. - Pokud do e-mailu umístíte konkrétní
produkty, na které chcete, aby čtenář klikl, nevynechejte opět CTA. Např. „zobrazit detail produktu“. - Nejdůležitější CTA ať je pokud
možno vidět ihned po otevření e-mailu. - Pozor na bílé písmo na obrázku.
Když se někomu nezobrazí obrázek, bílé písmo na bílém pozadí se těžko čte. Tedy
nezapomeňte nastavit jinou barvu pozadí, než je barva písma. - Držte se ideální šířky šablony
600 px. Dá se dobře rozdělit na dva i tři sloupce. - Vždy dávejte do horní části
hlavičky odkaz pro zobrazení e-mailu v prohlížeči. - Vejděte se do maximální velikosti
kódu 100 kB. - Před odesláním otestujte
zobrazování e-mailu na všech zařízeních. - Responzivita je dnes standardem
každého e-mailu. Právě e-maily si lidé čtou cestou domů z práce ve svých
mobilech. - Vždy zvolte vhodnou alternativu
fontu pro speciality v e-mailu, ať se čtenářům nezobrazuje ošklivý patkový
font. - Do hlavičky patří top produkt
nebo banner s propagovanou akcí. - Ikony sociálních sítí
v patičce jsou přehlížené. Raději se vyplatí udělat speciální obesílku na
propagaci sociálních sítí a vypíchnout třeba Facebook do hlavního banneru. - Přidáním kontaktu na odborníka
zvyšujete důvěryhodnost e-mailu. Zákazník získá pocit, že v případě
problému se může obrátit na osobu, která danému oboru rozumí a dokáže mu
poradit. - Když přidáváte hodnocení,
zveřejněte jméno zákazníka, který referenci napsal. Jde to důvěryhodnější. - Dynamické prvky v e-mailu
zvyšují konverzi a zobrazíme vždy relevantní obsah pro uživatele. Např.
naposledy prohlédnuté produkty, nejprodávanější produkty, top produkty
z kategorie nebo třeba nejčtenější články. - Přidávejte články, rady a tipy. Jak se o
produkt starat, na co si dávat pozor nebo k čemu produkt slouží. - Do patičky patří vždy možnost odhlášení z emailingu.
V neposlední řadě vaše e-maily testujte. A uvědomte si,
že A/B testování opravdu není jen o testování předmětu e-mailu!
Líbí se vám článek? Sdílejte ho s přáteli.