E-mail marketing: 17 tipů na co nezapomenout

  1. Slevové kupóny či jiné vyvolání
    akce nikdy nedávejte formou obrázku, ať jde akce zkopírovat. Zákazníci často
    dělají v opisu chybu. Navíc nebudou mít z přepisu vůbec radost. Nezapomeňte
    také doplnit kupón o
    CTA. Například „použít kupón“.

  2. Pokud do e-mailu umístíte konkrétní
    produkty, na které chcete, aby čtenář klikl, nevynechejte opět CTA. Např. „zobrazit detail produktu“.

  3. Nejdůležitější CTA ať je pokud
    možno vidět ihned po otevření e-mailu.

  4. Pozor na bílé písmo na obrázku.
    Když se někomu nezobrazí obrázek, bílé písmo na bílém pozadí se těžko čte. Tedy
    nezapomeňte nastavit jinou barvu pozadí, než je barva písma.

  5. Držte se ideální šířky šablony
    600 px
    . Dá se dobře rozdělit na dva i tři sloupce.

  6. Vždy dávejte do horní části
    hlavičky odkaz pro zobrazení e-mailu v prohlížeči.

  7. Vejděte se do maximální velikosti
    kódu 100 kB.

  8. Před odesláním otestujte
    zobrazování e-mailu na všech zařízeních.

  9. Responzivita je dnes standardem
    každého e-mailu. Právě e-maily si lidé čtou cestou domů z práce ve svých
    mobilech.

  10. Vždy zvolte vhodnou alternativu
    fontu pro speciality v e-mailu, ať se čtenářům nezobrazuje ošklivý patkový
    font.

  11. Do hlavičky patří top produkt
    nebo banner s propagovanou akcí.

  12. Ikony sociálních sítí
    v patičce jsou přehlížené. Raději se vyplatí udělat speciální obesílku na
    propagaci sociálních sítí a vypíchnout třeba Facebook do hlavního banneru.

  13. Přidáním kontaktu na odborníka
    zvyšujete důvěryhodnost e-mailu. Zákazník získá pocit, že v případě
    problému se může obrátit na osobu, která danému oboru rozumí a dokáže mu
    poradit.

  14. Když přidáváte hodnocení,
    zveřejněte jméno zákazníka, který referenci napsal. Jde to důvěryhodnější.

  15. Dynamické prvky v e-mailu
    zvyšují konverzi a zobrazíme vždy relevantní obsah pro uživatele. Např.
    naposledy prohlédnuté produkty, nejprodávanější produkty, top produkty
    z kategorie nebo třeba nejčtenější články.

  16. Přidávejte články, rady a tipy. Jak se o
    produkt starat, na co si dávat pozor nebo k čemu produkt slouží.

  17. Do patičky patří vždy možnost odhlášení z emailingu.

V neposlední řadě vaše e-maily testujte. A uvědomte si,
že A/B testování opravdu není jen o testování předmětu e-mailu!

Líbí se vám článek? Sdílejte ho s přáteli.

+ příspěvky

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru