Facebook oznámil, že od 30. června 2021 zruší Facebook Analytics. Do této doby budete mít stále přístup k vytvoření reportů, k exportování grafů nebo prohlížení dat.
Rozhodl se tak proto, že Facebook Analytics ztrácely na popularitě mezi markeťáky. Místo používání Facebook Analytics, Facebook radí, aby uživatelé používali další nástroje Facebooku:
- Facebook Business Suite – vám umožňuje spravovat účty Facebook Business a Instagram Business. Můžete si zobrazit podrobné přehledy o okruhu uživatelů, obsahu a trendech (tento nástroj ještě nemusíte mít k dispozici).
- Správce reklam – vám umožňuje prohlížet si všechny Facebook kampaně, sady reklam a reklamy, provádět v nich změny a zobrazit si jejich výsledky.
- Správce událostí – vám může pomoci nastavit a spravovat nástroje Facebooku pro firmy jako například Facebook pixel nebo Conversions API a hlásí vám akce provedené na vašem webu, v aplikaci a v kamenné prodejně.
Alespoň tak můžete zjistit, jak si Vaše kampaně vedou a být stále v obraze. Samozřejmě, pokud si chcete exportovat stávající data, můžete a to do souboru CSV složky.
V každém případě teď už nebude mít žádný nástroj od Facebooku “vše v jednom” a proto doporučujeme používat nástroje třetí strany.
Pokud chcete začít inzerovat na Facebooku a mít vše bez starostí, začněte s námi. Kampaň i správu zajistíme my. Neváhejte a napište nám e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥