Facebook oznamuje některé nové funkce pro inzerenty na Facebooku a Instagramu, stejně jako nová čísla o potenciálním publiku, které by tyto reklamy mohly zasáhnout.
Nejprve čísla: Společnost říká, že nyní každý měsíc sledují videa vhodná pro reklamy In-stream 2 miliardy lidí. Rovněž uvádí, že 70% reklam In-stream je sledováno až do konce.
Kredity obrázků: Facebook
Pokud jde o produkt, společnost zahajuje globální test témat videa In-Stream, který inzerentům umožní cílit jejich reklamy nejen podle publika, ale také na základě tématu daného videa. V příspěvku na blogu Facebook uvádí, že počáteční cílení bude obsahovat „více než 20 témat videa, například sport, a více než 700 stovek podtémat, jako je baseball, basketbal, golf nebo plavání.“
Facebook navíc oznamuje, že zahájí testování reklam ve svém krátkém formátu Instagram Reels , původně v Indii, Brazílii, Německu a Austrálii. Tyto reklamy mohou mít délku až 30 sekund a uživatelé s nimi mohou komunikovat stejným způsobem, jakým interagují s organickým obsahem Reels (lajky, sdílení, přeskakování).
Facebook také testuje nálepkové reklamy, které oznámil minulý měsíc, což značkám umožní vytvářet vlastní nálepky, které mohou tvůrci zahrnout do svých příběhů na Facebooku.
Chcete na sociálních sítích inzerovat i Vy a potřebujete radu nebo pomoc s nastavením kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥