Zpřísnění reklam pro Velkou Británii
Google oznámil, že pro své inzerenty ve Velké Británii zpřísní pravidla pro inzerování finančních služeb. Tyto nové zásady budou zveřejněny 30. srpna. Důvodem je boj proti finančním podvodům, a tak inzerenti budou muset být společností Google ověřeni.
https://www.seroundtable.com/google-ads-financial-services-policies-uk-31687.html
Nová integrace GoDaddy
Nová integrace umožňuje obchodníkům snadno zobrazit svůj inventář na Googlu. Znamená to, že malí obchodníci na GoDaddy, budou moci oslovit ještě širší publikum, k prodeji svého zboží či služby. Mohou se tak zobrazit ve výsledcích vyhledávání, v Google Nákupech, vyhledávání obrázků a na YouTube.
Označení „Signal“ u demografického cílení
Nově bude možné vidět u některých cílení štítek „Signal“. Jedná se o novou funkci optimalizovaného cílení. Optimalizované cílení hledá další konverze tím, že cílí na uživatele, u kterých je největší pravděpodobnost konverze.
https://searchengineland.com/google-ads-optimized-targeting-gradually-rolling-out-350490
Nové sankce proti porušování zásad
Od září 2021 začne platit tzv. politika tří sankcí. Týkat se bude porušování zásad. Těmito zásadami se myslí napomáhání nepoctivému chování, neschválené látky a střelné zbraně, výbušniny, jiné zbraně a tabák. Při prvním porušení dojde pouze k upozornění, a pokud se bude problém opakovat, dojde k první sankci. Při této sankci bude účet pozastaven na 3 dny, pokud se problém bude opakovat do 90 dnů, dojde k druhé sankci a pozastavení na 7 dnů. Při třetí sankci bude účet pozastaven úplně.
https://searchengineland.com/three-strikes-youre-out-googles-new-ad-policy-violations-pilot-350612
Daň pro inzerenty v Itálii a Indii
Digitální daň bude od 1. října 2021 platit pro další země. Těmito zeměmi jsou Itálie a Indie. Daň se bude platit automaticky, a to ve výši 2 %. Tato daň je zavedena také ve Francii, Španělsku nebo Velké Británii.
Nové funkce v Google Nákupech a Merchant Center
Google oznámil řadu nových funkcí. Například novou výzvu „nabídky související s vaším vyhledáváním“. Dále třeba nová data v reportu, kterými jsou „historická data k nejprodávanějším produktům“ a „relativní úroveň poptávky“. Další funkce naleznete v odkazu níže.
https://www.seroundtable.com/google-shopping-promotion-deals-features-31798.html
SKLIK
Propojení Skliku a Zboží.cz
Sklik stále jede kupředu. Nyní máte možnost importovat statistiky ze Zboží.cz do Skliku. Budete tak mít přehled o produktové inzerci, a to vše na jednom místě.
Automatické titulky u Videoreklam
Možnost automatického vkládání titulků do reklam se hodí v případě, kdy se videoreklama přehrává bez zvuku, například u outstreamových kampaní a v některých případech instreamových kampaní. Veškeré titulky jsou kontrolované člověkem, takže by vše mělo odpovídat obsahu videa.
https://blog.seznam.cz/2021/07/doplntevase-reklamni-videa-o-automaticke-titulky/
Nový systém Predátor
Predátor je nový systém od Skliku, který bude zlepšovat relevanci reklam pro uživatele a inzerentům přinese vyšší výkon. Výsledky zatím ukazují lepší efektivitu, zlepšila se různorodost inzerce a vítězný model také dosahoval o 15 % vyšší konverzní poměr.
https://blog.seznam.cz/2021/07/relevanci-v-obsahove-siti-nove-ridi-predator/