Přechod klíčových slov na volnou shodu
Nově se budou zobrazovat doporučení pro použití volné shody klíčového slova. Při použití chytrých nabídek Google identifikuje Vaše klíčová slova a doporučí Vám volnou shodu. Tedy kombinace chytrých nabídek a volné shody by Vám mohla zajistit lepší výkon kampaní a to, že se reklama zobrazí i na blízké varianty daného klíčového slova a Vy tak nemusíte předvídat každý potenciální vyhledávací dotaz. V praxi to může vypadat tak, že vyhledávací dotaz „dámská čepice“ může odpovídat relevantním vyhledávacím dotazům jako zimní pokrývky hlavy nebo dámské doplňky. V této době se odehrává drtivá většina nákupů právě přes internet, tak proč to nezkusit.
Více informací zde: https://searchengineland.com/google-ads
Umělá inteligence jménem GT3
Umělá inteligence se kolem nás objevuje stále častěji a stává se součástí našich životů. GT-3 je umělá inteligence, která je schopna vytvářet textové reklamy, texty na vstupní stránky, slogany a další. Vy poskytnete několik základních údajů jako je název firmy, klíčová slova, cílové publikum a popis a během několika vteřin dostanete varianty textové reklamy. Je to určitě užitečná pomoc, kterou si ale můžete upravit dle vlastních představ. Pro inspiraci je to vhodný nástroj a je dobré mít ho k dispozici.
Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/new-gpt-3
Využití statistiky aukcí
Statistiky aukcí v Google Ads a v Microsoft Advertising ukazují, jak si kampaně vedou v boji s konkurencí. Usnadňují nám porovnávání výkonu s konkurenty, kteří se zúčastňují stejných aukcí. Pravidelným sledováním můžeme také zjistit, že máme nového konkurenta, který zde doposud nebyl. V Google Ads lze nově statistiky používat v editoru přehledů na úrovní účtu a účtu správce. Můžeme zde sledovat podíl zobrazení, míru překrytí nebo podíl vítězných zobrazení a porovnávat v různém časovém období.
Podrobnější informace, jak používat tyto statistiky naleznete zde: https://searchengineland.com/using-auction
Nové funkce v chytrých nabídkách
Pro další zlepšení výkonu pro kampaně, které využívají chytré nabídky jsou zde nové funkce. Třeba aktualizace simulátorů cílové CPA, cílové návratnosti a rozpočtu. Bude například možné vybrat časové období až 90 dnů do budoucnosti a lépe tak předvídat, jak by se mohl změnit výkon po zadání určité změny rozpočtu nebo cíle. Nové funkce zahrnují další vylepšené statistiky a ukazatele, které Vám pomohou lépe plnit stanovené cíle.
Více informací naleznete zde: https://support.google.com/google-ads/answer/10253778