Nové vánoční webináře od Facebooku
Facebook připravil novou sérii webinářů, která se zabývá tématikou Vánoc a sezónních svátků. Chystá také živé vysílání, kde se budete moci aktivně zapojit a pokládat dotazy na zmiňovaná témata.
Zdroj: https://newsfeed.cz/nove-vanocni-webinare-od-facebooku
Facebook zavádí tmavý režim aplikace
Po měsících testování začal Facebook ve své mobilní aplikaci postupně zavádět tmavý režim. Přepnout si na nový vzhled tak bude moci stále více uživatelů.
Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-tmavy-rezim-aplikace
Jak díky efektivnímu sdělení maximalizovat výkon reklam
S přicházející vánoční sezónou zveřejnil Facebook několik nových tipů, jak vytvořit reklamní sdělení, díky kterému zvýšíte úspěšnost vašich kampaní. Ukázal také, jak má v praxi vypadat efektivní reklama a poskytl vzorec pro vytvoření účinného reklamního sdělení.
Zdroj: https://newsfeed.cz/jak-diky-efektivnimu-sdeleni
Facebook testuje nové vizuální efekty pro příspěvky
Facebook začal testovat nové možnost vizuálních efektů pro statické obrázky zveřejněné v News Feedu. Ty vašim snímkům dodají simulovaný pohyb podobný videu a zvýší pozornost i zapojení uživatelů.
Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-testuje
WhatsApp přidává do chatu nákupní tlačítko
Komunikátor WhatsApp udělal další malý krok k tomu, aby maximalizoval svůj ecommerce potenciál. Do firemních chatů přidal nové tlačítko pro zjednodušení nákupů a transakcí.
Zdroj: https://newsfeed.cz/whatsapp
Facebook znovu experimentuje s hlasováním u komentářů
Před několika lety testoval Facebook hlasování u komentářů uživatelů. Nyní se k této funkcionalitě vrací. Cílem je zvýšit engagement a podpořit hodnotný obsah.
Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-znovu-experimentuje
Messenger a Instagram nabídnou režim mizejících zpráv
Facebook přidává do Messengeru a Instagram Direct novou funkcionalitu. Ta umožní posílat zprávy, které automaticky zmizí poté, co si je příjemce přečte nebo opustí chat.
Zdroj: https://newsfeed.cz/messenger-a-instagram
Instagram přidá nové ikony na hlavní stránku a začne testovat reklamy v Reels
Na hlavní obrazovku Instagramu přibudou dvě nové záložky – jedna s videi Reels a jedna pro nákupy. Obě najdete ve spodní liště aplikace. K dispozici je budou mít všichni uživatelé. Instagram také uvedl, že brzy začne testovat reklamy v Reels.
Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-prida-nove-ikony
Tipy od Facebooku: Jak zlepšit výkon reklam na základě frekvence
Jedním z klíčových faktorů úspěšnosti reklamních kampaní je frekvence, tedy to, kolikrát se vaše reklama každému uživateli zobrazí. Frekvence totiž úzce souvisí s engagementem a celkovým výkonem reklam. Jaký je ale optimální počet zobrazení? Odpověď přináší nový výzkum Facebooku.
Zdroj: https://newsfeed.cz/tipy-od-facebooku-jak-zlepsit-vykon
Instagram umožní vyhledávat pomocí klíčových slov
Instagram aktualizuje nástroj pro vyhledávání obsahu. Ten nově umožní hledat podle konkrétních klíčových slov. Doteď jej omezoval pouze na vyhledávání podle profilů, hashtagů a lokalit.
Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-umozni-vyhledavat
Instagram umožní vypnout používání dat třetích stran pro cílení reklam
Instagram přidal nové nastavení, kde si uživatelé mohou zvolit, jestli na ně bude možné cílit personalizovanější reklamy pomocí dat získaných od třetích stran.
Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram
Placená reklama na TikToku, už i v ČR
Představte si, že máte produkt, se kterým cílíte na generaci Z. Digitální mládež, která tráví spoustu svého času na sociálních sítích. Jaká je v současnosti nejlepší platforma pro komunikaci tohoto produktu či brandu? Nemusí to být ani Facebook, ani Instagram, ale TikTok.
Zdroj: https://www.worldofonline.cz/cs/blog/placena-reklama
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥