Listopadové novinky ze sociálních sítí

Nové vánoční webináře od Facebooku

Facebook připravil novou sérii webinářů, která se zabývá tématikou Vánoc a sezónních svátků. Chystá také živé vysílání, kde se budete moci aktivně zapojit a pokládat dotazy na zmiňovaná témata.

Zdroj: https://newsfeed.cz/nove-vanocni-webinare-od-facebooku

Facebook zavádí tmavý režim aplikace

Po měsících testování začal Facebook ve své mobilní aplikaci postupně zavádět tmavý režim. Přepnout si na nový vzhled tak bude moci stále více uživatelů.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-tmavy-rezim-aplikace

Jak díky efektivnímu sdělení maximalizovat výkon reklam

S přicházející vánoční sezónou zveřejnil Facebook několik nových tipů, jak vytvořit reklamní sdělení, díky kterému zvýšíte úspěšnost vašich kampaní. Ukázal také, jak má v praxi vypadat efektivní reklama a poskytl vzorec pro vytvoření účinného reklamního sdělení.

Zdroj: https://newsfeed.cz/jak-diky-efektivnimu-sdeleni

Facebook testuje nové vizuální efekty pro příspěvky

Facebook začal testovat nové možnost vizuálních efektů pro statické obrázky zveřejněné v News Feedu. Ty vašim snímkům dodají simulovaný pohyb podobný videu a zvýší pozornost i zapojení uživatelů.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-testuje

WhatsApp přidává do chatu nákupní tlačítko

Komunikátor WhatsApp udělal další malý krok k tomu, aby maximalizoval svůj ecommerce potenciál. Do firemních chatů přidal nové tlačítko pro zjednodušení nákupů a transakcí.

Zdroj: https://newsfeed.cz/whatsapp

Facebook znovu experimentuje s hlasováním u komentářů

Před několika lety testoval Facebook hlasování u komentářů uživatelů. Nyní se k této funkcionalitě vrací. Cílem je zvýšit engagement a podpořit hodnotný obsah.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-znovu-experimentuje

Messenger a Instagram nabídnou režim mizejících zpráv

Facebook přidává do Messengeru a Instagram Direct novou funkcionalitu. Ta umožní posílat zprávy, které automaticky zmizí poté, co si je příjemce přečte nebo opustí chat.

Zdroj: https://newsfeed.cz/messenger-a-instagram

Instagram přidá nové ikony na hlavní stránku a začne testovat reklamy v Reels

Na hlavní obrazovku Instagramu přibudou dvě nové záložky – jedna s videi Reels a jedna pro nákupy. Obě najdete ve spodní liště aplikace. K dispozici je budou mít všichni uživatelé. Instagram také uvedl, že brzy začne testovat reklamy v Reels.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-prida-nove-ikony

Tipy od Facebooku: Jak zlepšit výkon reklam na základě frekvence

Jedním z klíčových faktorů úspěšnosti reklamních kampaní je frekvence, tedy to, kolikrát se vaše reklama každému uživateli zobrazí. Frekvence totiž úzce souvisí s engagementem a celkovým výkonem reklam. Jaký je ale optimální počet zobrazení? Odpověď přináší nový výzkum Facebooku.

Zdroj: https://newsfeed.cz/tipy-od-facebooku-jak-zlepsit-vykon

Instagram umožní vyhledávat pomocí klíčových slov

Instagram aktualizuje nástroj pro vyhledávání obsahu. Ten nově umožní hledat podle konkrétních klíčových slov. Doteď jej omezoval pouze na vyhledávání podle profilů, hashtagů a lokalit.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-umozni-vyhledavat

Instagram umožní vypnout používání dat třetích stran pro cílení reklam

Instagram přidal nové nastavení, kde si uživatelé mohou zvolit, jestli na ně bude možné cílit personalizovanější reklamy pomocí dat získaných od třetích stran.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram

Placená reklama na TikToku, už i v ČR

Představte si, že máte produkt, se kterým cílíte na generaci Z. Digitální mládež, která tráví spoustu svého času na sociálních sítích. Jaká je v současnosti nejlepší platforma pro komunikaci tohoto produktu či brandu? Nemusí to být ani Facebook, ani Instagram, ale TikTok.

Zdroj: https://www.worldofonline.cz/cs/blog/placena-reklama

+ příspěvky

SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru