Listopadový klid před vánoční bouří?

Kdepak, žádný klid. Dny dopravy zdarma a Black Friday
otřásaly nákupními košíky o sto šest. Statistiky tržeb ještě nejsou
k dispozici, ale vzhledem ke kolapsu některých dopravců se dají očekávat
skvělá čísla. Nákupy po internetu prostě frčí a Vánoce jsou už přece jen za
dveřmi.

Online svět rozvířil i Twitter, když prodloužil tweety na
280 znaků. To už je dostatečný prostor pro sdělení, které máte na srdci,
nemyslíte? Mall.cz se rozrostl o nový sklad blízko Prahy, Aukro.cz přijalo
nového investora a čínský e-shop Alibaba vydělal za jediný den 25 miliard dolarů.
Mozilla spustila novou verzi prohlížeče Quantum, Seznam.cz opustil šéfproducent
Streamu a Imguru někdo ukradl přihlašovací údaje k 1,7 milionů
uživatelských účtů. Listopad byl všechno možné, jen ne poklidný.

WebTop100 už má své vítěze

V polovině měsíce došlo k slavnostnímu vyhlášení
již 16. ročníku soutěže WebTop100. Vítězství si odnesl například Filip
Podstavec jako osobnost digitálního marketingu s nástrojem Marketing Miner.
Mezi e-shopy zabodoval Milan Škoda-FOTO a stal se i absolutním vítězem kategorie
Firemní web roku. Nás velmi zaujala první příčka E-mailingové kampaně. HUDYsport
a.s. rozesílá newslettery
s nabídkou produktů podle aktuálního počasí
. Skvělý nápad i tip pro
inspiraci.

Každý pes, jiná ves

Na konferenci Web Top 100 nakousl zajímavé téma Jan Tichý.
Hovořil o cross-channel marketing.
Co se za tímto výrazem skrývá? Zjednodušeně řečeno, marketing pro všechny vaše
kanály. Měly by souznít a být vzájemně propojené. Když reklamní kampaň,
webovky, e-shop a sociální sítě působí rozháraně, je zákazník zmaten.
V momentě, kdy se vzájemně
sesynchronizují, usnadní uživateli cestu přímo k nějaké akci
. Jak jste
na tom s cross-channel marketingem vy? Spolupracují vaši specialisté a
hovoří k vašim zákazníkům jednotnou řečí? Když zákazník klikne na vaši PPC
kampaň, nalezne přesně reklamovanou nabídku hned na homepage?

Úspěšný Marketing Festival 2017

Listopadový Marketing Festival 2017 lze označit jedním
slovem za úspěšný. Jedna zajímavá přednáška střídala druhou. Rand Fishkin
hovořil o tom, jak měření návratnosti investic do reklamy prostřednictvím ROI
je matoucí. „Počítejte finální zisk
zaznělo z jeho úst. Jen tak poznáte skutečnou úspěšnost vašeho marketingu.
Zajímavý postřeh.

Spíkr Joe Wade si vzal na paškál reklamu. Podle jeho názorů
je až 90 % reklam prázdných, bezduchých, o ničem. Ze svých zkušeností ví, že
pouze reklama plná emocí nebo nějakého
poselství
zasáhne uživatele tak, aby si ji zapamatoval. Jakmile totiž
zůstane člověku v hlavě, má k nějaké akci o pořádný kus blíž.

O tom, že prezentace Avinash Kaushika bude fenomenální, se
vědělo dřív, než přišla na řadu. Maretingový guru nezklamal. Mimo jiní apeloval
i na správné cílení reklam. Bez
předchozího průzkumu vycházejí ve většině případů naplano. Jak jste na tom vy?
Děláte si sociologický, demografický nebo psychologický průzkum a přinášíte
svoji reklamu pod nos těm lidem, kteří o ni stojí?

Webmium novinky

A co nového u nás? Novinek máme celou náruč. Hodně
z nich jsme nasypali do našeho e-shopového
řešení
. Popisy kategorií můžete psát, jak dlouhé potřebujete.
V nastavení e-shopu pak stačí zafajfkovat Skrýt delší popis kategorií a
vaši zákazníci uvidí prvních pár řádků a pak už hned produkty. Jedním kliknutím
si popis kategorie snadno zobrazí v celé jeho podobě. Nově můžete řadit
produkty podle abecedy. Na fakturách zákazníkům se nyní rozepisují jednotlivé
sazby DPH. V objednávce se zobrazuje zbývající ceny do dopravy zdarma.

Kam v prosinci?

Nejspíš budete mít plné ruce práce. I tak se snad najde
chvilka na vzdělání. Mezi plánovanými konferencemi nás zaujalo:

Content marketing 2017 – 7. prosince 2017 se můžeme dozvědět
zas o trochu víc o obsahovém marketingu a distribuci obsahu. Takové informace
se vždycky hodí.

GDPR II. Jste na něj připraveni? – 11. prosince 2017 je
účast skoro povinná. Už se nám to GDPR blíží.

No a pak vás třeba čeká vánoční večírek. Tak si ho užijte a
nezapomeňte na dobré vychování. Mějte hezké svátky, odpočiňte si a v lednu
hurá na povánoční slevy a jiná lákadla pro zákazníky.

Něco z našeho článku vás zaujalo natolik, že se o tyto
informace chcete podělit i se svými známými? Udělejte to. Snadno a teď hned jim
to nasdílejte.

+ příspěvky

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru