Rok 2019 je u konce, a tak se podíváme na to, co jsme se v něm dozvěděli o marketingu, SEO, či o sociálních sítích.
- 57% B2B společností uvedlo, že SEO generuje více návštěvnosti, než jakýkoliv jiný marketingový druh propagace
- 81% lidí si před větším nebo dražším nákupem online udělá nějaký typ průzkumu (pokud si se SEO nevíte rady, poradí Vám naši profíci)
- 72% online marketingových společností popisuje obsahový marketing jako nejefektivnejší druh SEO taktiky
- 75% lidí nikdy nepřejde na druhou stránku při vyhledávání (pokud víte o tom, že jste na druhé či další stránce ve vyhledávání, ozvěte se nám a rozhodně Vám pomůžeme)
- Šance na zavření Vaší stránky se zvyšuje o 50%, jestliže se Vaše stránka načítá více, jak 2 sekundy (i tento problém rádi vyřešíme)
- 88% zákazníků věří online recenzím stejně, jako osobnímu doporučení
- Od roku 2015 se vyhledává na mobilu více, než na stolních počítačích
- 43% lidí chce od značek vidět více video obsahu
- 85% videí ve službě Facebook je sledováno bez zvuku
- 82% spotřebitelů zavře prohlížeč nebo opustí webovou stránku z důvodu automatického přehrání video reklamy
- V průměru tráví lidé na stránkách s videem o 2,6x více času než na webech bez videa
- 52% podnikatelů tvrdí, že video je druh obsahu s nejlepší návratností investic
- 59% vedoucích pracovníků říká, že radši budou sledovat video, než číst text
- 55% lidí věnuje zvýšenou pozornost při sledování videa – více než všem ostatním typům obsahu
- Než začnou návštěvníci stránek číst text, bude 60% z nich sledovat video, pokud je k dispozici (pokud ještě video nemáte, vytvoříme video přímo pro Váš produkt či službu)
- 15% diváků se domnívá, že video reklama by neměla trvat déle než 15 sekund
- 54 % uživatelů internetu využívá sociální sítě k vyhledání produků
- Popularita Facebooku u teenagerů rapidně klesá. V roce 2015 platformu využívalo 71 % dotázaných, v roce 2019 šlo jen o 51 %
- V ČR má Facebook 91 % uživatelů starších 16 let (těch, co uvedli vyšší věk než 16 let)
- V ČR je Facebook nejvyužívanější lidmi ve věku 35 až 44 let a nejméně využívaný lidmi ve věku 16 až 24
- 59 % uživatelů Instagramu je mladší 30 let
Zdroje:
https://www.brightlocal.com/
https://www.go-globe.hk/local-seo/
https://www.thinkwithgoogle.com
www.sproutsocial.com
www.seo-later.cz
www.focus-age.cz
https://blog.hubspot.com/marketing/video-marketing-statistics
Ředitel marketingu v agentuře Webmium.cz 🚀 Miluju online více než 15 let. PPC, analytika, SEO, marketing. Věřím v Bitcoin ₿ , Teslu ⚡ a SpaceX 🧑🚀.