Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Připravili jsme si pro Vás mini-případovou studii, ve které Vám ukážeme, jak jsme klientovi v oblasti zdravotnictví navýšili nejen návštěvnost stránek o 324,64%, ale také jsme mu zajistili, aby jeho diář díky novým klientům praskal ve švech.

Klient:

Oblast zdravotnictví/chirurgie

V oboru působí více než 20 let

Požadavek klienta:

Zvýšit návštěvnost stránek již zadaných klíčových slov

Zvýšit konverzní návštěvnost

V roce 2015, když jsme s klientem začali spolupracovat, činila organická návštěvnost 135 uživatelů za měsíc.
Museli jsme lokalizovat nedostatky webových stránek, doplnit obsah a pozměnit strukturu.

Vytvořili jsme také analýzu klíčových slov, provedli jsme průzkum, indentifikovali fráze s nižší konkurencí a vyšším objemem vyhledávání.
Klient sídlí v Praze, a tak jsme se soustředili na lokační fráze.

Pro tohoto klienta jsme od roku 2015 do 2019 přivedli čistě organicky 68.389 nových návštěvníků stránek.

Budeme rádi, když se nám ozvete, a vytáhneme i Vaše podnikání nahoru! A to nejen ve výsledcích vyhledávání.

SEO/UX/Analytic Specialista | + příspěvky

SEO/UX/Analytic Specialista ✅ Překonávám bariéry a tvořím mosty mezi weby a jejich návštěvníky ✅

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru