Nové 3 tipy pro UGC obsah na Instagramu

Pro ty, kteří nevědí, si nejprve řekneme, co je to UGC obsah – User Generated Content, je to obsah generovaný uživateli. V praxi to vypadá tak, že to jsou právě uživatelé, tedy Vaši fanoušci, kteří vytvořili obsah propagující Vaši značku.  V podstatě levná a velice účinná reklama. Jednat se může o obrázky, texty a samozřejmě také videa, kterými se propaguje vaše zboží nebo služba. Takovýto obsah je velice vlivným a používaným nástrojem. Motivovat své fanoušky k vytvoření takového obsahu, můžete například soutěží o ceny nebo o slevy.

Nyní Instagram přinesl 3 nové tipy, jak lze tuto formu obsahu využít. Všechna nová doporučení jsou využita a ověřena v praxi.

  1. Vymyslete si nový hashtag

Hashtag – taková forma klíčového slova na sociálních sítích. Vymyslete si takový, který nemá nikdo jiný. Instagram doporučuje vymyslet si svůj zbrusu nový, originální a jedinečný hashtag, který budete mít jen Vy. Začali ho používat a přiměli k tomu i své sledující fanoušky. Protože originalita je v dnešní době to, co lidi zaujme nejvíce.

  1. Vytvářejte obsah přímo pro své publikum

Podobně jako hashtag i Vaše příspěvky by měly být originální a zajímavé. Tvořte takové příspěvky, které bude Vaše publikum milovat a které bude chtít sdílet ve svých Stories.

  1. Ukažte příspěvky svých fanoušků

Vytvářet působivé příspěvky je jistě důležité. Ukazovat obsah svých fanoušků a sledujících ve svém feedu a Stories je také důležité. Ukážete jim tak, že jsou pro Vás důležití a podpoříte jejich zapojení a aktivitu. Jsou to právě oni, kdo Vám pomáhá dotvářet Vaši image na Instagramu.

UGC obsah je ale pouhým i když důležitým doplňkem na Vašem profilu. Nesmíte zapomínat na to, že ten hlavní obsah tvoříte právě Vy. Tak hurá na další příspěvek.

Inzerujete také na sociálních sítích a potřebujete radu nebo pomoc s nastavením kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.

+ příspěvky

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru