Pro ty, kteří nevědí, si nejprve řekneme, co je to UGC obsah – User Generated Content, je to obsah generovaný uživateli. V praxi to vypadá tak, že to jsou právě uživatelé, tedy Vaši fanoušci, kteří vytvořili obsah propagující Vaši značku. V podstatě levná a velice účinná reklama. Jednat se může o obrázky, texty a samozřejmě také videa, kterými se propaguje vaše zboží nebo služba. Takovýto obsah je velice vlivným a používaným nástrojem. Motivovat své fanoušky k vytvoření takového obsahu, můžete například soutěží o ceny nebo o slevy.
Nyní Instagram přinesl 3 nové tipy, jak lze tuto formu obsahu využít. Všechna nová doporučení jsou využita a ověřena v praxi.
- Vymyslete si nový hashtag
Hashtag – taková forma klíčového slova na sociálních sítích. Vymyslete si takový, který nemá nikdo jiný. Instagram doporučuje vymyslet si svůj zbrusu nový, originální a jedinečný hashtag, který budete mít jen Vy. Začali ho používat a přiměli k tomu i své sledující fanoušky. Protože originalita je v dnešní době to, co lidi zaujme nejvíce.
- Vytvářejte obsah přímo pro své publikum
Podobně jako hashtag i Vaše příspěvky by měly být originální a zajímavé. Tvořte takové příspěvky, které bude Vaše publikum milovat a které bude chtít sdílet ve svých Stories.
- Ukažte příspěvky svých fanoušků
Vytvářet působivé příspěvky je jistě důležité. Ukazovat obsah svých fanoušků a sledujících ve svém feedu a Stories je také důležité. Ukážete jim tak, že jsou pro Vás důležití a podpoříte jejich zapojení a aktivitu. Jsou to právě oni, kdo Vám pomáhá dotvářet Vaši image na Instagramu.
UGC obsah je ale pouhým i když důležitým doplňkem na Vašem profilu. Nesmíte zapomínat na to, že ten hlavní obsah tvoříte právě Vy. Tak hurá na další příspěvek.
Inzerujete také na sociálních sítích a potřebujete radu nebo pomoc s nastavením kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.