Custom Audiences se rozšíří o nákupní aktivitu
Facebook nabízí možnost tvorby vlastního publika. Publikum s vlastním druhem uživatelů si budete moci vytvořit nyní na Facebooku. Možnosti pro cílení budou celkem 3:
- Lidé, kteří si prohlédli Vaše produkty
- Lidé, kteří si přidali produkty do košíku
- Lidé, kteří nakoupili produkty
Díky tomu můžete oslovit lidé, kteří už o Vaše produkty projevili zájem. Máte totiž o 70 % větší pravděpodobnost, že provedou konverzi. Novinka se zavádí postupně.
Více informací zde: https://newsfeed.cz/moznosti-tvorby-custom-audiences
Google zakáže hned několik reklam
A to reklamy na spyware, špionážní techniku nebo špionážní software. Jako jsou GPS sledovače nebo fotoaparáty za účelem sledování. Spyware, se kterým lze sledovat zprávy, telefonní hovory nebo historii prohlížení. Výjimku budou mít soukromé vyšetřovací služby nebo produkty pro rodiče určené ke sledování nezletilých dětí. Zákaz bude platný od 11. srpna a při porušení bude mít inzerent možnost sedmi dní na opravu. Platí pro vyhledávání a nákupy.
Více informací zde: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-to-ban
Responzivní reklamy ve vyhledávání v novém
Google rozšiřuje funkce responzivních reklam ve vyhledávání. Vylepšení bude následující:
- Funkce pro odpočítávání
- Možnost vkládání lokalit – dynamicky – dle lokality uživatele
- Nové textové návrhy pro reklamy – jako například bezkontaktní doručení
- Přehled výkonů jednotlivých assetů mezi kampaněmi – rychleji a jednodušeji
Více informací zde: https://www.searchenginejournal.com/google-adds-new-features
Ani responzivní reklamy v obsahu nezůstávají pozadu
Chcete co nejlépe oslovit své zákazníky? Chcete více prodávat? Přesně proto je tu nový vylepšený vzhled responzivních obsahových reklam. Třeba automaticky vygenerované video – jednoduše z Vaších stávajících obrázkových a textových podkladů. Dále lepší rozvržení dynamických obsahových reklam a poutavější reklamy. Při vytváření nebo změně reklamy postačí dát si náhled a hned vše vidíte.
Více informací zde: https://support.google.com/google-ads
Nové funkce mají i Smart Shopping kampaně
Stále více nákupů probíhá na internetu, proto je pořád co zlepšovat a zdokonalovat. Chytré nákupy proto poskytují nové cíle a nové možnosti jak se odlišit. Třeba vizuální prezentace produktů, zdůraznění propagačních akcí nebo speciální nabídky, jako je doprava zdarma.
Více informací zde: https://support.google.com/google-ads
Štítek “Sponzorováno“ bude nahrazen štítkem “ Reklama“
Tato změna přinese jednotnost v označování reklam ve vyhledávání a v nákupech. U mobilního vyhledávání již tato změna proběhla a teď to čeká i stolní počítače.
Více informací zde: https://searchengineland.com/google-is-streamlining
Automatické přepnutí strategií
Strategie Cílení na umístění na stránce s výsledky vyhledávání a Cílový podíl vítězných zobrazení. To jsou dvě strategie, které budou během několika týdnů automaticky nahrazeny strategií Cílový podíl zobrazení. Tyto dvě strategie již tedy nebudou vůbec k dispozici.
Více o strategii Cílový podíl zobrazení zde: https://support.google.com/google-ads/answer/9121108
MCC účty správce dostupné i v mobilní aplikaci
Od teď již můžete využívat účet správce v mobilní aplikaci Google Ads. Takže můžete všechny své účty prohlížet a spravovat pěkně z jednoho místa. Sledovat trendy a statistiky výkonu, hromadně zlepšovat výkon díky skóre optimalizace nebo monitorovat své účty, odkudkoliv Vás jen napadne.
Více informací zde: https://support.google.com/google-ads
Novinka u Skliku
U šablon pro dynamické bannery a dynamický remarketing jsou k dispozici statistiky. Bude možné tyto šablony vyhodnocovat a následně optimalizovat.
Více o těchto šablonách zde: https://napoveda.sklik.cz/reklamy/sablony-reklam