Rozšíření o formulář pro zájemce
Nově bude přidáno rozšíření o formulář také pro Discovery kampaně. Navíc pro získání více potenciálních zákazníků bude formulář vylepšený. Budete ho také moci sdílet mezi kampaněmi ve Vyhledávání, na YouTube a Discovery. Další novinkou je partnerství s firmou Ziper, díky které včas zareagujete na odeslaný formulář.
Více informací naleznete zde: https://support.google.com/google-ads/answer/10283862
Kampaně na interakce s aplikacemi
To je nová kampaň od Googlu, která je zaměřená na stávající uživatele aplikace. Tak, aby se do aplikace vrátili zpět. Mohou obsahovat vlastní výzvu pro uživatele a zobrazovat se budou ve Vyhledávání, Play, YouTube a obsahové síti. Jejich cílem je přivést uživatele, kteří aplikaci už nějakou dobu nepoužívali, a to pomocí nové nabídky nebo nového lákavého obsahu.
Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-rolls-out-app-campaign-type-to-re-engage-existing-users-344528
Ovládací prvky na omezení reklamy
Google a YouTube přidávají ovládací prvky k omezení reklam na alkohol a hazardní hry. Zatím pouze pro USA, ale během roku by se funkce měla rozšířit do dalších zemí. Uživatelé tak budou mít možnost tyto reklamy eliminovat a alespoň trochu si rozhodnout, co chtějí na internetu vidět. Pro obchodníky těchto dvou odvětví by měl být dopad na podnikání prý minimální.
Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-youtube-add-user-controls-to-limit-alcohol-gambling-ads-344611
Reklamy pro Webové příběhy na Google
Zatím pouze v beta verzi jsou k dispozici reklamy do webových příběhu Google prostřednictvím obsahové sítě. Vydavatelé mohou prodávat reklamy do webových příbehů Googl,e a to pomocí AdSense a Ad Manager. Zobrazování reklam je zpracování dynamicky, to znamená, že vydavatelé nemohou kontrolovat, kde se zobrazují.
Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-web-stories-ads-now-available-via-display-network-344635
Skóre optimalizace nově s cílem kampaně
Skóre optimalizace Vám nabízí doporučení pro zlepšení výkonu. Nově se Vám u něho zobrazí také cíl kampaně. Doporučení se zaměří přesně podle vašeho vybraného cíle. Navíc ty nejlepší doporučení budou zvýrazněna.
Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-ads-moves-campaign-goal-metric-344844
Google Ads Editor verze 1.5.
Další verze Editoru je tu. Představím vám některé novinky, které se jistě budou hodit.
- Rozšíření o obrázky – díky tomu můžete vložit tlačítko pro volání, odkaz na webové stránky atd.
- Kontrola síly responzivních reklam ve vyhledávání – již v editoru můžete zkontrolovat sílu reklamy, což vám usnadní optimalizace.
- Podpora dalších doporučení – pro zvýšení výkonu kampaní jsou tu další typy doporučení, je jich přesně šest.
- Tipy pro nové uživatele – krátký výukový program, jak Editor používat. Noví uživatelé jistě ocení.
A spousta dalších
Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-releases-google-ads-editor-v1-5-344874
Na konec novinka u Skliku – Nová cílení
Sklik přidá nové segmenty publik a rozšíří obecné nadřazené kategorie. Nové obecné kategorie budou mít sice menší publika, ale o to budou přesnější. Nové segmenty publik budou například muzikály, bulvár nebo třeba poezie.
Více informací naleznete zde: https://blog.seznam.cz/2020/12/vyzkousejte-nova-cileni-v-skliku/