Novinky prosinec 2020

Rozšíření o formulář pro zájemce

Nově bude přidáno rozšíření o formulář také pro Discovery kampaně. Navíc pro získání více potenciálních zákazníků bude formulář vylepšený. Budete ho také moci sdílet mezi kampaněmi ve Vyhledávání, na YouTube a Discovery. Další novinkou je partnerství s firmou Ziper, díky které včas zareagujete na odeslaný formulář.

Více informací naleznete zde: https://support.google.com/google-ads/answer/10283862

Kampaně na interakce s aplikacemi

To je nová kampaň od Googlu, která je zaměřená na stávající uživatele aplikace. Tak, aby se do aplikace vrátili zpět. Mohou obsahovat vlastní výzvu pro uživatele a zobrazovat se budou ve Vyhledávání, Play, YouTube a obsahové síti. Jejich cílem je přivést uživatele, kteří aplikaci už nějakou dobu nepoužívali, a to pomocí nové nabídky nebo nového lákavého obsahu.

Webmium novinky

Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-rolls-out-app-campaign-type-to-re-engage-existing-users-344528

Ovládací prvky na omezení reklamy

Google a YouTube přidávají ovládací prvky k omezení reklam na alkohol a hazardní hry. Zatím pouze pro USA, ale během roku by se funkce měla rozšířit do dalších zemí. Uživatelé tak budou mít možnost tyto reklamy eliminovat a alespoň trochu si rozhodnout, co chtějí na internetu vidět. Pro obchodníky těchto dvou odvětví by měl být dopad na podnikání prý minimální.

Webmium novinky

Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-youtube-add-user-controls-to-limit-alcohol-gambling-ads-344611

Reklamy pro Webové příběhy na Google

Zatím pouze v beta verzi jsou k dispozici reklamy do webových příběhu Google prostřednictvím obsahové sítě. Vydavatelé mohou prodávat reklamy do webových příbehů Googl,e a to pomocí AdSense a Ad Manager. Zobrazování reklam je zpracování dynamicky, to znamená, že vydavatelé nemohou kontrolovat, kde se zobrazují.

Webmium novinky

Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-web-stories-ads-now-available-via-display-network-344635

Skóre optimalizace nově s cílem kampaně

Skóre optimalizace Vám nabízí doporučení pro zlepšení výkonu. Nově se Vám u něho zobrazí také cíl kampaně. Doporučení se zaměří přesně podle vašeho vybraného cíle. Navíc ty nejlepší doporučení budou zvýrazněna.

Webmium novinky

Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-ads-moves-campaign-goal-metric-344844

Google Ads Editor verze 1.5.

Další verze Editoru je tu. Představím vám některé novinky, které se jistě budou hodit.

  • Rozšíření o obrázky – díky tomu můžete vložit tlačítko pro volání, odkaz na webové stránky atd.
  • Kontrola síly responzivních reklam ve vyhledávání – již v editoru můžete zkontrolovat sílu reklamy, což vám usnadní optimalizace.
  • Podpora dalších doporučení – pro zvýšení výkonu kampaní jsou tu další typy doporučení, je jich přesně šest.
  • Tipy pro nové uživatele – krátký výukový program, jak Editor používat. Noví uživatelé jistě ocení.

A spousta dalších

Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/google-releases-google-ads-editor-v1-5-344874

Na konec novinka u Skliku – Nová cílení

Sklik přidá nové segmenty publik a rozšíří obecné nadřazené kategorie. Nové obecné kategorie budou mít sice menší publika, ale o to budou přesnější. Nové segmenty publik budou například muzikály, bulvár nebo třeba poezie.

Více informací naleznete zde: https://blog.seznam.cz/2020/12/vyzkousejte-nova-cileni-v-skliku/

+ příspěvky

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru