Nové funkce plánovače výkonu v Google Ads
Jistě mi dáte za pravdu, že kdo neplánuje, nemá příliš šanci v dnešním marketingovém světě uspět. Plánování je součástí každé marketingové strategie.
https://support.google.com/google-ads/answer/11394472
Nové funkce v mobilní aplikaci Google Ads
Google Ads na svých systémech neustále pracuje. V listopadu se rozhodl přidat nové funkce do své mobilní aplikace.
https://support.google.com/google-ads/answer/11348808
Změna názvu reklam z Discovery na videoreklamy in-feed
Časy se mění, a tak i staré dobré zažité názvy reklam, na které jsme byli zvyklí, dostávají nový kabát v podobě nového názvu.
https://support.google.com/google-ads/answer/11372787
Snazší použití vlastních seznamů zákazníků
Vlastní seznamy zákazníků lze využívat k budování silných vztahů se zákazníky, způsobem, který plně respektuje jejich soukromí.
https://support.google.com/google-ads/answer/11129174
Zdroje produktů lze nyní využívat v dalších typech videokampaní
YouTube se stává velmi silným prodejním kanálem, proto Google neustále zdokonaluje reklamy TrueView pro Nákupy, a jejich nejlepší funkci – zdroje produktů – zpřístupňuje v dalších typech videokampaní.
https://support.google.com/google-ads/answer/11371384
Nová verze Google Ads Editor 1.8
Ti z Vás, kteří pravidelně pracují s rozhraním Google Ads, jistě vědí, že výborným pomocníkem při vytváření kampaní do tohoto systému je Google Ads Editor, který nyní vychází v nové verzi.
https://support.google.com/google-ads/answer/11366923
Google přichází s podporou prodeje v kamenných obchodech
Inzerenti z řad maloobchodníků a restaurací teď mohou pomocí chytrých nabídek pro nákupy v prodejnách optimalizovat nabídky nejen pro návštěvy prodejen, ale i pro transakce v nich.
https://support.google.com/google-ads/answer/11354538
Nové způsoby správy a optimalizace konverzí
Měření konverzí je základem každé úspěšné kampaně, kdo neměří jako by nežil. Google Ads nyní přináší nové rozšířené způsoby správy a optimalizace konverzí.
https://support.google.com/google-ads/answer/11335412
Změny Skliku v oblasti retargetingu od ledna 2022
Nejen Google pracuje na zlepšení svého inzertního portálu. I Sklik od Seznamu se snaží nezaostávat za konkurenci a neustále se vyvíjí.
https://blog.seznam.cz/2021/11/co-se-meni-pro-retargeting-a-mereni-konverzi-od-ledna-2022/