Novinky z marketingu za měsíc říjen 2021

Podzimní novinky pěkně za tepla pro Vás máme nachystané. Stačí se pohodlně usadit v teple domova a začít číst.

Testování FLoC odsunuto

Google oznámil, že testování FLoC se přesouvá na první čtvrtletí roku 2022. Původní termín testování byl koncem tohoto roku. Také testování FLEDGE, které je navrženo tak, aby třetí strany nemohly sledovat chování uživatelů na různých webech se posouvá na stejný termín.

https://searchengineland.com/google-pushes-back-floc-testing-to-q1-2022-374905

Aktualizace v Microsoft Advertising

Microsoft Advertising ve svých říjnových aktualizacích oznámil několik změn. Například, že také ukončí rozšířené textové reklamy, vylepšení přehledů pro Microsoft Audience Ads s konverzemi po zobrazení, rozšíření publika s pravděpodobným zájmem nebo beta verzi pro automaticky generované remarketingové seznamy.

https://searchengineland.com/microsoft-advertising-eta-deprecation-auto-generated-remarketing-lists-and-audience-network-updates-374937

Zákaz reklam budou mít popírači změny klimatu

Google oznámil, že zavede nové zásady pro inzerenty, kteří vytvářejí obsah, jenž je v rozporu s vědeckým výzkumem o existenci a příčinách změny v klimatu.

https://www.seroundtable.com/google-climate-change-deniers-32217.html

„Nekonečné“ posouvání ve výsledcích vyhledávání

Uživatelé mobilních zařízení budou mít nyní možnost nepřetržitého posouvání ve výsledcích vyhledávání. To znamená, že místo toho, aby se po přibližně deseti výsledcích objevilo tlačítko „Zobrazit více“, budou moci uživatelé pokračovat v procházení přibližně čtyřmi stránkami výsledků vyhledávání, než uvidí již zmiňovaný odkaz „Zobrazit více“.

https://searchengineland.com/what-does-googles-infinite-scroll-on-mobile-mean-for-advertisers-375211

Novinka Microsoft Clarity

To je bezplatný nástroj, který pomáhá majitelům stránek lépe porozumět chování návštěvníků. Poprvé byl spuštěn jako uzavřená beta verze v roce 2018 a poskytuje například filtry pro podrobnější analýzu různých typů interakcí.

https://searchengineland.com/microsoft-advertisers-can-analyze-post-click-behavior-analyze-engagement-with-new-clarity-integration-375226

Kampaně na aplikace bez zapojení přímých odkazů

Inzerenti aplikací již nemusí implementovat přímé odkazy, aby mohli provozovat kampaně na aplikace zaměřené na zapojení. Mohou nově vybrat možnost „ Nastavit na domovskou stránku aplikace“ a tam přesměrovat uživatele.

https://searchengineland.com/app-advertisers-can-now-use-app-campaigns-for-engagement-without-implementing-deep-links-375508

Nové zásady zakazující potraviny s vysokým obsahem tuku a cukru

Toto omezení se týká všech potravin a nápojů s vysokým obsahem cukru, tuku a soli pro nezletilé osoby ve Spojeném království a EU.

https://www.seroundtable.com/google-prohibits-high-fat-sugar-salt-food-beverage-targeting-minors-32188.html

+ příspěvky

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru