Vyhledávací dotazy v Google Ads
Možná jste si již všimli, že počet vyhledávacích dotazů vzrostl. Google oznámil, že má Google Ads nyní 6,5krát více údajů. Tato nová aktualizace Vám pomůže lépe identifikovat správná klíčová slova a vyloučit ta, která pro Vás nejsou relevantní.
https://www.seroundtable.com/google-ads-search-terms-report-more-query-data-32065.html
Stránky inzerenta
Google nabízí „stránky inzerenta“, na které se dostanete po kliknutí na „O inzerentovi“. Souvisí to s programem ověření inzerenta a Google tak chce zvýšit transparentnost a zajistit více informací o inzerentech. Bude tak možné vidět všechny aktivní reklamy za posledních 30 dní.
https://www.seroundtable.com/google-ads-advertiser-pages-32133.html
Nový typ reklamy pro turismus
Tyto reklamy jsou podobné reklamám v Nákupech a zobrazují zajímavá místa v konkrétním městě. Například na vyhledávací dotaz „ co zajímavého vidět v Paříži“. V těchto reklamách se budou zobrazovat různé vstupenky na akce či tipy na výlety.
https://www.seroundtable.com/google-booking-links-points-of-interest-32136.html
Spojení chytré a standardní obsahové kampaně
Google spojil chytré a standardní obsahové kampaně do jedné a zavedl optimalizované cílení pro tyto obsahové kampaně. Reklamy by měly přinést zvýšení zásahu u potenciálních zákazníků a relevantnější reklamu.
https://searchengineland.com/google-ads-will-combine-smart-and-standard-display-campaigns-374449
Shodná klíčová slova s vyhledávacím dotazem
Nyní se do aukce dostane pouze klíčové slovo, které je co nejvíce shodné s vyhledávacím dotazem. Pokud máte v reklamní sestavě dvě podobná klíčová slova, dostane se do aukce to relevantnější. Dříve se do aukce dostala obě slova, tomu je teď konec.
Nový výchozí atribuční model
Nový atribuční model „Na základě dat“ bude poskytovat uživatelům lepší přehled o marketingové cestě a pomáhat se přizpůsobit skutečné cestě zákazníka. Tento model bude dostupný všem a pro všechny typy konverzí.
Google Ads a nový přehled rozpočtu
Tento přehled Vám ukáže denní rozpočet, měsíční rozpočet, měsíční limit rozpočtu. Také předpověď útraty v konkrétním měsíci a změny v rozpočtu, které v měsíci proběhly. Přehled rozpočtu naleznete ve Sdílené knihovně.
https://searchengineland.com/google-ads-launches-new-budget-report-374862
Sklik – vlastní seznamy zákazníků
Sklik zavedl novou formu cílení pomocí vlastních seznamů zákazníků a jejich emailových adres. Nemusí se výhradně jednat o adresy s doménou seznam.cz. Toto cílení můžete kombinovat s ostatními typy cílení.
https://blog.seznam.cz/2021/09/ziskejte-vice-objednavek-pomoci-cileni-na-vlastni-seznamy-zakazniku/