Instagram spustil akci “10 dní live nakupování”
Instagram spouští speciální událost, aby značkám a inzerentům ukázal, jak se vyvíjejí jeho ecommerce nástroje. Akce s názvem “10 dní live nakupování” se můžete zúčastnit v mobilní aplikaci.
https://newsfeed.cz/instagram-spustil-akci-10-dni-live-nakupovani
Facebook zavádí štítek Preferovaný obchod
Facebook zavádí nový štítek, který uživatelům a nakupujícím poskytne jistotu, že se jedná o obchod, kterému mohou důvěřovat. Spolu s ním přidává další tipy, které Vás připraví na vánoční sezónu.
https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-stitek-preferovany-obchod/
Facebook nastínil nový přístup k reklamě
Tato novinka představuje pro inzerenty významný posun. Facebook totiž nastínil nový přístup k reklamě zaměřený na ochranu soukromí a sledování uživatelských dat. Reaguje tím na změny a omezení, které odstartovala společnost Apple.
https://newsfeed.cz/facebook-nastinil-novy-pristup-k-reklame
Instagram zavádí globálně reklamy v záložce Obchod
Instagram spouští novou reklamní možnost pro prodejce. Sponzorované seznamy produktů najdete v záložce Obchod a již jsou dostupné všem inzerentům.
https://newsfeed.cz/instagram-zavadi-globalne-reklamy-v-zalozce-obchod/
Instagram odstraní swajpovací odkazy ve Stories
Instagram provádí změny ve Stories. Rozhodl se totiž odstranit jednu z funkcionalit a nahradit ji jinou. Původní externí odkazy, které byly aktivní díky specifickému pohybu prstu, takzvanému swajpnutí, zmizí a nově bude pro všechny k dispozici samolepka, která link obsahuje.
https://newsfeed.cz/instagram-odstrani-swajpovaci-odkazy-ve-stories/
Co jsou klíčové součásti efektivních videí?
Facebook zveřejnil nový přehled klíčových prvků, které používají ta nejúspěšnější videa. Video obsah je důležitou součástí moderního digitálního marketingu, proto doporučujeme se s těmito poznatky dobře seznámit.
https://newsfeed.cz/co-obsahuje-efektivni-video-obsah
Instagram přidává novou audio záložku pro posílení Reels
Instagram přichází s novou funkcionalitou, která by měla podpořit engagement Reels videí. Do vyhledávání přidává novou záložku Audio, která v aplikaci usnadní objevování trendy zvukových stop, které můžete přidat do videí a tím podpořit zájem fanoušků.
https://newsfeed.cz/instagram-pridava-novou-audio-zalozku-pro-posileni-reels/
Facebook zpřístupňuje Facebook Pay pro weby třetích stran
Snadné platby jsou klíčovou součástí e-commerce. Lidé chtějí nákupy provádět rychle a s minimálním úsilím. Proto Facebook otevírá Facebook Pay jako platební možnost pro webové stránky třetích stran.
https://newsfeed.cz/facebook-zpristupnuje-facebook-pay-pro-weby-tretich-stran/
Instagram ukázal, jak funguje algoritmus pro videa Reels
Instagram vidí v Reels obrovský potenciál. Jejich divácká popularita i marketingové využití raketově roste. Proto je dobré vědět, jak vlastně fungují a co přesně byste měli zveřejňovat, abyste maximalizovali engagement. Inspirujte se v novém přehledu klíčových faktorů, které mají největší vliv na hodnocení těchto videí.
https://newsfeed.cz/instagram-ukazal-jak-funguje-algoritmus-pro-videa-reels/
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥