Facebook otevírá Messenger API pro Instagram globálně
Firmám umožní vkládat zprávy Instagram Direct do jejich stávající CRM platformy. To velice zefektivní správu komunikace s uživateli.
Instagram přidává novinky do značkového obsahu
Instagram zavádí několik aktualizací, které se týkají nástrojů značkového obsahu. Umožní například označovat více značek v jednom příspěvku nebo zveřejňovat příspěvky ještě před schválením. Nové prvky tak souvisí se zvyšováním transparentnosti a zjednodušením správy požadavků i procesu schvalování.
https://newsfeed.cz/instagram-pridava-novinky-do-znackoveho-obsahu/
Facebook přidává do Rights Manageru přehledy pro obrázky
Rights Manager se rozšíří o analytické přehledy vizuálního obsahu. Nyní budete mít lepší přehled o jeho ochraně i engagementu, který je s ním spojený.
Instagram prozradil, jak funguje jeho algoritmus
Jaký obsah ukáže a jakým uživatelům? Kolem instagramového algoritmu panuje spousta mylných představ. Proto se Instagram rozhodl uvést vše na pravou míru a poskytl nový přehled o tom, na jakých principech funguje a jak ve skutečnosti určuje distribuci obsahu.
Facebook testuje reprodukci stylu textu podle obrázku
Facebook vyvíjí nový nástroj TextStyleBrush založený na virtuální realitě (VR) a strojovém učení, který umožní automaticky přetvořit vizuální podobu textu podle obrázku s požadovaným stylem písma. To by mohlo vést k významnému rozvoji v oblasti úprav, replikací či překladů textů.
https://newsfeed.cz/facebook-testuje-reprodukci-stylu-textu-podle-obrazku/
Facebook poprvé spustil Audio Rooms
Facebook představil Audio Rooms v dubnu a vypadá to, že uživatelé je budou mít k dispozici co nevidět. Facebook je totiž včera poprvé otestoval naživo a vy se můžete podívat, jak vypadají a co všechno umí.
https://newsfeed.cz/facebook-poprve-spustil-audio-rooms/
Instagram spustil Reels Ads globálně
Instagram rozšířil dostupnost reklam ve videích Reels. Nový formát už mohou používat inzerenti ve všech regionech světa.
Facebook testuje animace při sdílení příspěvků
Facebook začal testovat nový způsob, jak zvýraznit sdílené příspěvky v News Feedu. K příspěvku si budete moci nově přidat animovanou grafiku, která přitáhne pozornost mezi ostatním obsahem.
https://newsfeed.cz/facebook-testuje-animace-pri-sdileni-prispevku/
Instagram zavádí tvorbu příspěvků z desktopu
Instagram zavádí možnost publikovat feedové příspěvky z počítačové verze sociální sítě. Instagram tuto funkcionalitu vyvíjel v posledních měsících a nyní ji vybraný vzorek uživatelů může konečně otestovat naživo.
Facebook umožní v reklamách individuální optimalizaci textu
Facebook zavádí v reklamách novou funkcionalitu. Nově si můžete aktivovat nástroj, který každému uživateli individuálně zvýrazní primární titulek, nadpis nebo popisek – podle toho, na co systém určí, že bude nejlépe reagovat.
Facebook rozšiřuje panel se Stories o Reels a Rooms
Facebook chce významně posílit viditelnost a využívání Instagram Reels, a proto tato videa integruje přímo do své aplikace. Novinku zařazuje do horního panelu feedu, kde se nyní nacházejí Stories. V něm se nově objeví také Audio Rooms.
https://newsfeed.cz/facebook-rozsiruje-panel-se-stories-o-reels-a-rooms/
Instagram umožní každému sdílet odkazy ve Stories
Doteď měli tuto možnost pouze ověřené účty nebo účty s více než 10 tisíci sledujícími. Nyní Instagram zvažuje, že by sdílení webových odkazů ve Stories rozšířil a otevřel je i dalším uživatelům a firmám, a to pomocí speciální samolepky.
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥