Novinky ze sociálních sítí za měsíc duben

WhatsApp umožní vytvářet Facebook reklamy

V nástrojích aplikace WhatsApp Business bude brzy možné vytvářet reklamy, které se zobrazí na Facebooku a Instagramu. Z těchto reklam se pak uživatelé dostanou zpět na profil dané firmy.

https://newsfeed.cz/whatsapp-umozni-vytvaret-facebook-reklamy/

Facebook zveřejnil další díly seriálu Social Skills

Facebook přinesl dvě nové epizody pořadu Social Skills, který vzdělává social media manažery. Tentokrát se dozvíte, jak vypadá efektivní přístup k sociálním sítím nebo jak vytvořit obsah, který vám přinese zajímavé výsledky.

https://newsfeed.cz/facebook-zverejnil-dalsi-dily-serialu-social-skills/

Facebook umožní přenést příspěvky do Google Docs či WordPressu

Facebook přidává další způsob, jak si uchovat vaše data z platformy. Nově umožní přenos příspěvků a poznámek z Facebooku do dokumentů na Googlu a redakčního systému WordPress.

https://newsfeed.cz/facebook-umozni-prenest-prispevky-do-google-docs-ci-wordpressu/

Facebook chystá změnu hodnocení obsahu v News Feedu

Facebook začne měnit algoritmus hlavního kanálu příspěvků. Chce totiž zlepšit procesy hodnocení obsahu a zapracovat podněty, které vyplynou z nových průzkumů mezi uživateli, různých typů zpětné vazby a evaluací příspěvků na základě negativních reakcí. To všechno může mít velký vliv na to, co uživatelé ve svém feedu uvidí a zároveň, co budou moci stránky udělat pro to, aby měl jejich obsah maximální dosah.

https://newsfeed.cz/facebook-chysta-zmenu-hodnoceni-obsahu-v-news-feedu/

Facebook testuje nová témata cílení Instream reklam či Sticker Ads

Facebook testuje nové funkcionality a nástroje pro reklamy. Těšit se můžete na aktualizované kategorie cílení instreamových reklam, reklamy v Instagram Reels či zbrusu nové Sticker Ads ve Facebook Stories.

https://newsfeed.cz/facebook-testuje-nova-temata-cileni-instream-reklam-ci-sticker-ads/

Facebook a iOS 14.5 aneb změny přichází

V úterý 20.4. 2021 Apple oznámil, že novou verzi iOS 14.5 zpřístupní všem uživatelům již příští týden. Všechny aplikace v App Store tedy budou nově obsahovat vyskakovací okno, které bude vyžadovat povolení od uživatelů ke sdílení jejich dat s třetí stranou (což je mimo jiné i Facebook).

https://www.ppcnovinky.cz/facebook-a-ios-14-5-aneb-zmeny-prichazi/

Facebook zavádí řadu audio novinek: Live Audio Rooms, Soundbites, podcasty

Facebook představil plno nových nástrojů a funkcionalit, které zlepší zvukový zážitek na platformě. Live Audio Rooms nabídnou atraktivní formát obsahu, využití pro skupiny i monetizaci. Připravuje se také nástroj Soundbites pro krátké audio klipy s efekty. A přímo na Facebooku budete moci poslouchat a vyhledávat podcasty.

https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-radu-audio-novinek-live-audio-rooms-soundbites-podcasty/

Facebook nabídne optimalizaci rozpočtu kampaně napříč platformami

Facebook zveřejnil studii, která nastiňuje nový přístup k optimalizaci reklam. Ten by v rámci jedné kampaně umožnil optimalizovat rozpočet na více platformách, a nebyl by tak omezený pouze na jedinou aplikaci a sady reklam.

https://newsfeed.cz/facebook-nabidne-optimalizaci-rozpoctu-kampane-napric-platformami/

Facebook přidává plánování Stories a nové možnosti pro reklamy

Facebook přidává několik nových funkcionalit. Mezi nimi najdete možnost plánování Stories v nástroji Business Suite, nový způsob objevování firem v kanálu příspěvků nebo nové varianty pro reklamy.

https://newsfeed.cz/facebook-pridava-planovani-stories-a-nove-moznosti-pro-reklamy/

Jak testovat organická videa v Creator Studiu

Facebook přináší užitečné tipy, jak využít nástroj pro testování organických videopříspěvků v Creator Studiu. Díky nim zjistíte, jak můžete pomocí testování maximalizovat jejich výkon. Inspirujte se.

https://newsfeed.cz/jak-testovat-organicka-videa-v-creator-studiu/?fbclid=IwAR22VIMEtrUjHURJCB0PrhS7LdGQaZRaDua0dgW7Y4s_1sxb9jobwYu4Yqg

Facebook přinesl další díly pořadu pro social media manažery

Social Skills je seriál Facebooku určený pro social media manažery. Poskytuje rady a informace, abyste dosahovali těch nejlepších výsledků. A na světě jsou tři nové epizody, které vás provedou dalšími klíčovými oblastmi Facebook a Instagram marketingu.

https://newsfeed.cz/facebook-prinesl-dalsi-dily-poradu-pro-social-media-manazery/

Facebook přináší novinky pro komentáře ve skupinách

Facebook přidává do skupin dvě nové funkcionality a obě se týkají komentářů. Jednak budou mít správci možnost zpomalit komentování u příspěvků, což může pomoci zmírnit emocionální debaty. A dále se u komentářů testuje hlasování v aktualizované podobě.

https://newsfeed.cz/facebook-prinasi-novinky-pro-komentare-ve-skupinach/

Facebook spouští Layouts pro fotopříspěvky

Facebook zavádí novou možnost v rámci nástroje pro tvorbu příspěvků. Jmenuje se Layouts a nabízí řadu tematických rámečků a formátů, které můžete přidat k fotkám, a vizuálně tak ozvláštnit vaše posty.

https://newsfeed.cz/facebook-spousti-layouts-pro-fotoprispevky/

Facebook Analytics v červnu skončí

Analytický nástroj Facebook Analytics přestane být od 30. června k dispozici. Do té doby k němu budete mít standardní přístup, poté nadobro zmizí. Dobrá zpráva je, že už dnes Facebook nabízí další nástroje, díky kterým snadno zjistíte, jak si vaše reklamy a příspěvky vedou.

https://newsfeed.cz/facebook-analytics-v-cervnu-skonci/?fbclid=IwAR00jkimQc_tIweEeTdBmESf-atF9Xv4rN2IrxX22W6Tef1H_SXE4QZiPRg

Facebook zavádí nové dynamické reklamy pro streamovací platformy

Facebook představil nové dynamické reklamy, které pomohou streamovacím platformám oslovit nové publikum na základě zájmů. Reklamy jim totiž automaticky zobrazí relevantní personalizovaný obsah, který je bude s největší pravděpodobností zajímat.

https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-dynamicke-reklamy-pro-streamovaci-platformy/

+ příspěvky

SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru