Společnost Facebook mění název na Meta
Na konferenci Connect 2021 oznámil Facebook nový název firmy. Ten více odpovídá další fázi digitálního vývoje, kterému se chce společnost primárně věnovat. Z mateřské společnosti Facebook se nově stává Meta. Název sociální sítě zůstává beze změn.
https://newsfeed.cz/spolecnost-facebook-meni-nazev-na-meta/
Facebook zavede do Marketplace nové možnosti dopravy
Facebook pokračuje ve vývoji nástrojů pro e-commerce a tentokrát přidává nové možnosti dopravy na Marketplace. Tím rozšiřuje nabídku položek, které si tu lidé mohou pořídit, a podněcuje větší aktivitu v oblasti prodejů i nákupů na platformě.
https://newsfeed.cz/facebook-zavede-do-marketplace-nove-moznosti-dopravy/
Instagram přidá další nástroje pro značkový obsah
Instagram testuje nové možnosti pro partnerství tvůrců a značek. Nově ukáže nabídky spolupráce prostřednictvím zpráv, nabídne novou digitální výlohu a zavede reklamy značkového obsahu do Reels.
https://newsfeed.cz/instagram-prida-dalsi-nastroje-pro-znackovy-obsah/
Facebook chystá nové nástroje pro malé a střední firmy
Facebook připravuje několik nových nástrojů, které firmám usnadní navázat spojení se zákazníky a podpoří jejich propagaci na sociální síti. Chystá například novinky pro hovory, rezervace schůzek přístupné všem a řadu dalších.
https://newsfeed.cz/facebook-chysta-nove-nastroje-pro-male-a-stredni-firmy/
Instagram přidává nové analytické možnosti
Instagram přidává do přehledů nové metriky a údaje, které vám poskytnou více informací o výkonnosti vašeho obsahu. Dozvíte se například konkrétně, kdo se zajímá o váš obsah nebo jaký je celkový dosah vašich příspěvků. Analytické novinky chystá sociální síť i pro partnerství tvůrců a značek.
https://newsfeed.cz/instagram-pridava-nove-analyticke-moznosti/
Instagram Stories nabídnou delší videa a propojení s Reels
Instagram testuje dvě novinky, které korespondují s jeho snahou posunout se více směrem k video obsahu a maximalizovat zapojení uživatelů na sociální síti. Nově proto experimentuje s déle trvajícími videi ve Stories a zároveň uživatelům nabídne rychlé propojení na Reels videa.
https://newsfeed.cz/instagram-stories-nabidnou-delsi-videa-a-propojeni-s-reels/
Instagram umožní nahrávat fotky a videa z desktopu všem uživatelům
Instagram oficiálně spouští funkcionalitu pro zveřejňování obrázků a videí z desktopové verze platformy. Díky tomu správcům poskytne centralizovanější způsob, jak spravovat business profily na sociální síti. Novinka bude dostupná od 21. října.
https://newsfeed.cz/instagram-umozni-nahravat-fotky-a-videa-z-desktopu-vsem-uzivatelum/
Instagram umožní naplánovat live vysílání
Instagram přidává novou možnost naplánovat v aplikaci živé vysílání Instagram Live. V den vysílání pak uživatelé obdrží připomínku, že se váš přenos blíží. Druhou novinkou je pak trénink naživo.
https://newsfeed.cz/instagram-umozni-naplanovat-live-vysilani/
Instagram přidává Reels Ads do Marketing API
Facebook se snaží rozšířit používání reklam ve videích Reels, a proto toto umístění přidává i do svého Instagram Marketing API. Tím se platformám třetích stran zjednoduší vytváření reklamních kampaní zaměřených na krátké videoklipy.
https://newsfeed.cz/instagram-pridava-reels-ads-do-marketing-api/
Instagram testuje likes a vybrané publikum ve Stories
Do Stories na Instagramu brzy přibydou dvě novinky. První z nich nabízí novou možnost rychlé reakce na příběh, druhá pak umožní lépe vybrat uživatele, kteří mohou vidět váš obsah.
https://newsfeed.cz/instagram-testuje-likes-a-vybrane-publikum-ve-stories/
Instagram přestane používat značku IGTV
Instagram končí se samostatným používáním brandu IGTV. Platformu pro dlouhá videa sloučí s videi ve feedu do obecnějšího formátu. Nově ponesou jednoduše název Instagram Video. V souvislosti s tím se mění také název IGTV reklam.
https://newsfeed.cz/instagram-prestane-pouzivat-znacku-igtv/
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥