Facebook zavádí štítek Preferovaný obchod
Facebook zavádí nový štítek, který uživatelům a nakupujícím poskytne jistotu, že se jedná o obchod, kterému mohou důvěřovat. Spolu s ním přidává další tipy, které Vás připraví na vánoční sezónu.
https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-stitek-preferovany-obchod/
Facebook začne přivádět část publika z reklam do Shops
Facebook dá inzerentům novou možnost, jak zvýšit výkon jejich prodejního úsilí na sociálních sítích. Nově nasměruje zhruba 10 % trafficu generovaného z konverzních reklam do jejich obchodů na Facebooku a Instagramu.
https://newsfeed.cz/facebook-zacne-privadet-cast-publika-z-reklam-do-shops/
Instagram přidává nástroj pro vyhledávání firem na mapě
Instagram začal testovat novinku s názvem Map Search, která umožní objevovat firmy a zajímavá místa v mapě integrované přímo do aplikace, zjišťovat informace o každém uvedeném podniku a také zveřejňovat příspěvky označené daným místem.
https://newsfeed.cz/instagram-pridava-nastroj-pro-vyhledavani-firem-v-mape/
Facebook zavádí automatizovanější cílení reklam
Facebook implementuje do Ads Manageru nové rozšíření cílení reklam. Jedná se o automatizaci, díky které inzerenti získají nové možnosti v souvislosti s omezeními, které vydala společnost Apple. Novinka je součástí nejnovější aktualizace API.
https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-automatizovanejsi-cileni-reklam/
Facebook zavádí nové nástroje pro přímé spojení firem a zákazníků
Facebook spouští sedm nových nástrojů, které firmám pomohou lépe a napřímo propojit se s potenciálními zákazníky. Velký důraz je přitom kladen na personalizované zprávy, objevování podniků a nové možnosti pro správu, které usnadní aktivity a podpoří dosah.
https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-nastroje-pro-prime-spojeni-firem-a-zakazniku/
WhatsApp testuje nový nástroj pro místní podniky
Facebook přidává do aplikace WhatsApp nový nástroj pro lokální podniky. Ten usnadňuje objevování firem v okolí a jejich přímé kontaktování.
https://newsfeed.cz/whatsapp-testuje-novy-nastroj-pro-mistni-podniky/
Facebook omezí údaje o divácích Stories
Facebook testuje nový proces, který by limitoval přehled o tom, kdo zhlédl Vaše Facebook Stories. Nově Vám ukáže pouze uživatele, kteří na ně reagovali nebo zanechali komentář.
https://newsfeed.cz/facebook-omezi-udaje-o-divacich-stories/
Facebook testuje nové kontextové prvky v reklamě
Facebook testuje další způsoby, jak přidat více kontextu do placené propagace firem na sociální síti. Tentokrát se zaměřuje na doplňkové informace pod obrázkem reklamy, které se zobrazí při horizontálním scrollování.
https://newsfeed.cz/facebook-testuje-nove-kontextove-prvky-v-reklame/
SoMe Specialist & Content Creator ⚡️| Novinky ze socials 💡| WhatsApp pro ty, kteří chtějí vědět o novinkách jako první👇🏼 400+ členů 🔥