Jak se zákazníci rozhodují při nákupu?
Analyzujte nákupní chování zákazníků pomocí frameworku SEE – THINK – DO – CARE. A váš obsah bude mít smysl.
Analyzujte nákupní chování zákazníků pomocí frameworku SEE – THINK – DO – CARE. A váš obsah bude mít smysl.
Už jste někdy ve Vašich kampaních použili Facebookový formulář jako generátor leadů pro Vaše produkty nebo služby? Pokud jste na tuto otázku odpověděli ne, je tento článek právě pro Vás.
Facebook testuje novou funkci – “Doporučený čas”.
Facebook nám chrlí jednu novinku za druhou. Dnes, kdy jsou sociální sítě využívány na maximum je to i potřeba. Uživatelé se tak mají stále na co těšit. Dnešní novinka je o testování nových témat Instream reklam.
Facebook Analytics je spuštěn od roku 2017, tento nástroj nám poskytoval potřebná data a to i pro Instagram. Nyní chce Facebook užívání tohoto nástroje ukončit a to k 30. červnu 2021. Jaké jsou náhrady, se dozvíte po přečtení dnešního článku.
Odesílejte svým zákazníkům nejen objednávkové e-maily ve stylových šablonách.
Proveďte audit svého e-mail marketingu. Zjistěte, na co důležitého nezapomenout v šablonách e-mailů.
Novinka, která Vám pomůže zjednodušit Vaši práci se seznamy zákazníků. Přečtěte si, jak funguje, v čem Vám bude prospěšná a co všechno umí. Google se nám snaží neustále práci zjednodušovat a vylepšovat své funkce. Tak pojďme na to.
V červenci se u vody rozhodně neflákáme. Podíl konverzí v tento letní měsíc roste ohromným tempem. Ano, těch mobilních.
Posbírali jste na eshopu první kontakty a plánujete zařadit e-mail marketing do vašeho komunikačního mixu?
Co jsou dynamické reklamy? Jedná se o jeden z nejúčinnějších typů kampaní na sociálních sítích, kterými můžete cílit na Vaši cílovou skupinu. Pojďme se teď podívat na to, jak vlastně vypadají a jak fungují.
Již několikrát odložená digitální daň se blíží k nám. Digitální neboli internetová daň by mohla být zavedena již brzy. V jaké výši se bude platit a koho se vlastně bude týkat? A co všechno s sebou taková daň přinese?