ROSSMANN se pochlubil, že od 6. listopadu 2019 zavádí část zboží bez obalu.
Stalo se tak ve spojení se společností Henkel, zákazníci tedy mají od nynějška možnost doplnit si do nádob zakoupených v ROSSMANN např. oblíbené prací gely či mýdla a šampony.
Drogerie spustila kampaň s heslem „Krása je společně šetřit přírodu“, a tak si ve vybraných prodejnách můžete produkty opakovaně doplnit.
Jedná se zatím o Prahu, Brno, Liberec a České Budějovice.
Jak to funguje?
„Při příchodu do prodejny si zákazník vybere prázdnou láhev libovolného výrobku a naskenuje její kód přímo v plnicí stanici.
Ta mu vygeneruje etiketu, která upozorní na datum spotřeby daného produktu.
Pak už zbývá pouze naplnit láhev a odejít s pocitem, že jsme zase o krok blíž regulaci nadměrné spotřeby plastu,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Pokladní následně označí zákazníkovi nově naplněnou nádobu samolepkou s poděkováním za doplnění, a takto označenou láhev si při příštím nákupu donese zákazník opět přímo na pobočku a využije ji k dalšímu doplnění.
Všechny velikosti nádob jsou při první koupi prodávány za jednotnou cenu 19,90 Kč.
Zdroj: tisková zpráva ROSSMANN https://www.rossmann.cz/-a9112—BAwa6na3/tiskova-zprava
Ředitel marketingu v agentuře Webmium.cz 🚀 Miluju online více než 15 let. PPC, analytika, SEO, marketing. Věřím v Bitcoin ₿ , Teslu ⚡ a SpaceX 🧑🚀.