Dalším projektem, na jakém jsme v rámci brandingu pracovali, byla tvorba brandu pro MediSpot. V tomto případě jsme začínali úplně od začátku, protože MediSpot je nově vznikající e-shop, který bude nabízet širokou škálu zdravotnických pomůcek. Projekt je to ambiciózní. Nejen, že plánují otevření několika poboček, ale jejich vizí je i prorazit na zahraniční trh.
Začínáme s přípravou brandu
Tentokrát je vše kompletně na nás, nemáme ruce svázané žádným stávajícím logem. Medispot je sám o sobě zajímavý název. Má potenciál stát se velkou značkou, kterou bude většina lidí znát.
Medispot, MediSpot, ano, to je ono, ta slova graficky rozdělíme. Zvýrazníme a tím i znázorníme, že jsou tam dvě. Bude to fajn pro budoucí podbranding na pobočky. Efektu rozdělení dosáhneme snadno. Částečně to vyřeší užití velkých písmen na začátku každého slova. Ale my to chceme ještě více podtrhnout, celou tu ideu firmy. Chvíli uvažujeme o tom, oddělit slova barevností, ale když už uvažujeme o tom podtržení… Což takhle podtrhnout slovo Spot!
Tvoříme brand
Hlavními body, které pro brand Medispotu chceme splnit jsou:
- zvýraznění rozdělení slov,
- vybrat vhodné barvy,
- začlenit do loga zdravotnický motiv,
- vytvořit ikonickou typografii.
Ve zdravotnickém oboru se na branding, ale ani na design celkově, moc nekouká. Proto nás Medispot potěšil, že to jako podstatné vidí. Toto uvažování je posouvá o krok dopředu před konkurenci.
Použití nového brandu je snadné
Emailový podpis, šablony pro prezentace i Word máme připravené. Vytvoříme logo spot a můžeme předávat. Spolu s novým logem v barevných variantách odesíláme klientovi i názorný manuál s ukázkami možností, jak a kde nový brand využít.