Máme za sebou další projekt tvorby brandu. Změnou prošla Sestřička.cz, celorepublikový poskytovatel domácí zdravotní péče. Jak celý proces probíhal?
O projektu
Sestřička.cz je firma s tradicí. Značka funguje již řadu let a klienti logo znají. To je důležitý parametr pro tvorbu brandu. Nebudeme dělat značku novou, ale modernizovat stávající. Zde jsme se setkali s jedním z nejklasičtějších problémů při rebrandování již existující značky. Je důležité vycházet z aktuální podoby značky, a zároveň musíme myslet i na to, že logo se ještě používá na různých místech – autech, vizitkách, letácích a podobně. S tím jsme se museli vypořádat.
Začínáme
Cílem bylo, aby loga mohla prozatím existovat vedle sebe. Klient tedy nebude muset všechny doteď připravené materiály vyhodit, ale může je dál používat do vyčerpání zásob a do doby, než si vyrobí ty s novým logem.
Dostáváme se k samotnému procesu. Dnešní logo musíme „rozebrat“ a najít element, který využijeme jako spojující prvek mezi logem starým a novým.
Logo – „pitva“
Co musíme zachovat? Je to celkem jednoduché. Rozhodně musí zůstat barevnost, alespoň tak nějak zhruba. Šedá a oranžová… Ok to půjde, ale přece jen je potřeba více než jen stejná barva… Co vlastně znamená ta divná vlnka vpravo? Cože? Panáček? Ta tečka má být hlava? No dobře… Ale když to takhle zrcadlím, tak mám divný srdíčko? No, jasně, nápad je na světě. Použijeme to pseudo srdíčko.
Realizace
Hlavní prvek máme, barevnost taky. Pustili jsme se do realizace našich myšlenek. Vznikne brand, který perfektně sedne businessu i situaci klienta.
Zaujala vás změna, kterou prošlo logo Sestřičky? Moderní brand, apelující na aktuální požadavky svých klientů můžete mít i vy. Stačí říct.