Znovuvygenerování objednávky pro MoneyS3

Stalo se vám někdy, že jste si z e-shopu stahovali objednávky a v průběhu stahování došlo v MoneyS3 k chybě a objednávka se nestáhla? Zaveleli jsme STOP. Toto se klientům našeho Webmium e-shopu nesmí stávat. Pokud máte podobnou zkušenost, nezoufejte, odteď už ztracené objednávky nehrozí. Náš e-shop díky nové funkci umí nenačtenou objednávku znovu vyexportovat na FTP, kde si ji může MoneyS3 znovu stáhnout.

Jak znovu vygenerovat objednávku pro MoneyS3?

  1. Jděte do přehledu objednávek (Objednávky -> Objednávky).
  2. Vyfiltrujte si požadovanou objednávku (Kliknutí na “Rozšířené vyhledávání”).
  3. Otevřete si detail objednávky (Kliknutí na “Upravit”).
  4. Na konci stránky s přehledem objednávky klikněte na tlačítko “Odeslat objednávku do Money S3”.

  1. Objednávka bude znovu vyexportována na FTP, kde si ji může MoneyS3 opět stáhnout.

Při exportu objednávek z vašeho e-shopu na FTP mějte trpělivost. Tento proces probíhá každých 10 minut, takže je potřeba před spuštěním importu v MoneyS3 chvíli počkat.

Držíme palce i pěsti, ať generujete vždy napoprvé. Ale kdyby náhodou, teď už víte, že o žádnou objednávku nepřijdete.

+ příspěvky

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru