Případová studie pro Chirurgickou Ordinaci
Strategie lokální optimalizace pro vyhledávače.
Strategie lokální optimalizace pro vyhledávače.
Jako na startu každého projektu, i pan Dvořák začínal od nuly. Provozuje jednu ze soukromých ordinací v Praze a specializuje se na léčbu hemoroidů. Do jeho ordinace chodila spokojená stálá klientela, ale časem vznikla potřeba rozšířit povědomí o jeho službách a ordinaci dále. Po prvotním nezdaru s placenými kampaněmi se rozhodl vložit osud webových stránek své ordinace do našich rukou. Web neměl na začátku prakticky žádnou organickou návštěvnost a tak jsme začali stavět na zelené louce ekosystém, ve kterém jsme popisovali služby, aktuální dostupné procedury pro léčbu hemoroidů a hlavně znalosti z oboru. A jak se nám dařilo?
Na začátku webová stránka postrádala základní technické nastavení a odkazové portfolio bylo tabu. Pro lékařsky zaměřené weby je velmi důležité budovat postupně autoritu v oboru. Dalším pilířem, o který se odborný web opírá, je aktuálnost a relevance obsahu. Aby vyhledávače a čtenáři dokázali ocenit takový obsah, musí shledat dostupné informace jako užitečné, aktuální a vysvětlené tak, aby tomu klient rozuměl. Strategie pak nabírala na jasných obrysech. Tvořit nový obsah, který popisuje odborně nemoc jako takovou, budovat relevantní odkazové portfolio, ale věnovat čas také léčebným metodám, které fungují a jsou dostupné pro všechny. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat.
V prvním roce spolupráce jsme meziročně pomohli zvýšit organickou návštěvnost o necelých 3 200%. Takto vysoká hodnota je daná hlavně původním zanedbaným stavem webových stránek, kdy najednou statistiky poměrně razantně vystřelí. O rok později už to bylo o dalších 338%. A v posledním roce o 16%.
Pro lepší orientaci, v konkrétních číslech, organická návštěvnost v období prvního roku byla 3 965 návštěv. O dva roky později, tedy 2018/2019 to bylo již 19 718 návštěv při udržení průměrné pozice na hodnotě 8,6. Pro léčebné metody držíme dlouhodobě a stabilně pozice v top 3.
Správným přístupem a dodržením stanovených postupů se nemusíte bát budoucích aktualizací vyhledávačů. Zpravidla nemají za cíl ublížit webům, které se řídí specifikacemi, které stanovují samy vyhledávače. Pokud se tedy budete řídit správnými pokyny a postupy, dosáhnete se svou webovou prezentací úspěchu.
23. srpna 2021
27. ledna 2021
17. dubna 2020
Ozvěte se nám a vyřešíme, co je potřeba