Uděláme vám SEO jako nikdo
Tvoříme dokonalá spojení mezi vyhledávači a vaší webovou prezentací
Tvoříme dokonalá spojení mezi vyhledávači a vaší webovou prezentací
Optimalizace pro vyhledávače, ve stavebnictví, je vděčná v řadě věcí. Tou hlavní je sezónnost, kdy během zimy máte čas kompletně připravit strategii na celou stavební sezónu. U vrtaných studní tomu není jinak. Jste zvědaví, jakou strategii jsme zvolili pro raketový start našeho klienta v oboru vrtaných studní?
Lékařský obor má svá specifika a přísná pravidla hry. Pokud se pustíte do optimalizace bez přihlédnutí na tyto důležité aspekty, můžete na to velmi snadno doplatit. Podívejte se, jak jsme pomohli chirurgické ordinaci v Praze k lepším výsledkům v lokálním organickém vyhledávání.
Pro lokální podnikatele, kteří chtějí být ve svých regionech vidět více než jejich konkurence.
Onpage a technické SEO jdou ruku v ruce pro co nejkvalitnější uživatelský zážitek na webu a eshopu. To se poté odráží i na hodnocení samotnými vyhledávači, které se starají o indexaci, udělování hodnocení a následnému řazení výsledků vyhledávání. Čím lépe budete cílit na relevantní klíčová slova a budete poskytovat svým návštěvníkům nejlepší servis, tím lépe se Vám v organice povede.
Offpage SEO, neboli SEO charakterizované aktivitami z vnějšího prostředí vašeho webu a eshopu, pomáhá zvyšovat vaši autoritu a vylepšovat hodnocení v očích vyhledávače. A čím lepší hodnocení, tím lepší pozice a vyšší organická návštěvnost. PR by mělo působit důvěryhodně, přirozeně. Tvorba odkazového portfolia taktéž. Dbejte na vyvážený poměr odkazů z jednotlivých zdrojů a vyvarujte se příliš okatému nákupu odkazů, zvláště těch nerelevantních. Odkazový spam může leckdy uškodit, spíš ho ale budou vyhledávače plně ignorovat a budou to tak promarněné investice.
UX je dnes neodmyslitelnou součástí každého projektu cíleného na návštěvníky. Pokud chcete u svých potenciálních klientů zabodovat, musíte klást důraz na to, aby při procházení vaším webem nebo eshopem nepřicházeli do styku s překážkami. A není to jen o překážkách, je to také o hraní a působení na psychologii návštěvníků. Ovlivněte jejich rozhodování a chování barvami, rozmístěním prvků, nebo vhodnou formulací textu. Funguje to.
Ozvěte se nám a vyřešíme, co je potřeba